جشنواره ملی «مرد میدان» فراخوان داد


جشنواره ملی «مرد میدان» فراخوان داد

ساری – ایرنا - اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران فراخوان جشنواره ملی «مرد میدان» ویژه فرزندان و نوادگان رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، فراخوان جشنواره ملی من افتخار می‌کنم «مرد میدان» با محوریت ثبت خاطرات پیشکسوتان و مقاومت دفاع مقدس توسط فرزندان و نوادگان این افراد منتشر شد. این رویداد فرهنگی و هنری توسط اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود و به تولید آثاری در قالب فیلم کوتاه ۳ تا پنج دقیقه‌ای، فایل صوتی ۳ تا پنج دقیقه‌ای، عکس و خاطره و دل‌نوشته که توسط فرزندان یا نوادگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت تهیه شده باشد اختصاص دارد.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره و واجدان شرایط تا ۳۰ آبان سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، کدپستی ۴۸۱۷۹۵۴۵۳۸ بفرستند. فرستادن اثر از راه آدرس الکترونیکی Sajed.mazandaran@gmail.com نیز امکان‌پذیر است.

زمان برگزاری جشنواره استانی هفته بسیج است و ۲۰ اثر منتخب جشنواره استانی به بخش ملی معرفی خواهند شد. مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۱۳ دی مصادف با سالروز شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار و منتخبین تقدیر خواهند شد.

طبق فراخوان منتشر شده، حجم فایل ویدیوئی باید کمتر از ۵۰ مگابایت باشد و فرمت‌های تصویری m4v/mp4/mmv/mov و فرمت‌های صوتی mp3/wma/ogg پذیرفته خواهد شد.

در فراخوان تأکید شده آثار باید توسط فرزند یا نوه پیشکسوت دفاع مقدس تهیه شده باشد. برای تولید اثر مد نظر این جشنواره ۱۰ شاخص و معیار اعلام شده است:

۱-میزان ارتباط عکس و خاطره ارسال شده با هم

۲-میزان اشاره به مبانی ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در آثار ارسالی

۳-میزان تبلور بصیرت دینی و خودسازی پیشکسوت رزمنده در آثار ارسالی

۴-میزان اثرگذاری و نفوذ بر قلوب و تاثیر آن در بیننده و شنونده

۵-میزان اعتقاد و باور به نقش رزمندگان به عنوان اصلی‌ترین عناصر مقابله در هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت

۶- میزان کیفیت و شفافیت فیلم و عکس ارسالی

۷-میزان گویایی و روان‌گویی نوع خاطره

۸-میزان استفاده از ذوق هنری در آثار ارسالی اعم از فیلم، عکس و دلنوشته

۹-تقویم فیلم و تصویر نسبت به عکس و صوت در ارزیابی‌ها

۱۰-میزان اثرگذاری در شنونده در جهت ایجاد حس سلحشوری با سبک داستان‌سرایی در خاطرات صوتی ارسال شده

علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۱۱۲۱۹۵ و ۳۳۱۱۲۱۸۶ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !