فرماندار سرپل‌ذهاب: مردم برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند


فرماندار سرپل‌ذهاب: مردم برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

قصرشیرین - ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ویروس کرونا تهدیدی جدی برای سلامتی مردم است از این رو همه باید با دیدی واقع بینانه و جدی‌ برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

«نورالدین فرزادی پور» عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان سرپل ذهاب استقبال خوبی برای تزریق واکسن صورت گرفته و تاکنون ۶۸ درصد از واجدین شرایط واکسن دریافت کردند.

وی اظهار داشت: معمولا گروه‌های مختلفی طبق طبقه بندی واکسن دریافت کردند و در حال حاضر محدودیت ها برداشته شده و عموم مردم می‌توانند مراجعه کنند و به اندازه کافی هم واکسن مناسب و مورد سلیقه مردم در دسترس است.

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: همانطور که از طریق رسانه‌های عمومی اعلام شده محدودیت‌هایی برای دریافت خدمات عمومی در آینده برای کسانی که فاقد کارت واکسن هستند اعمال خواهد شد و چنانچه کسانی فاقد کارت واکسن باشند حق فعالیت کاسبی ندارند، همچنین کارمندان دولت حق حضور در محل کار را ندارند و حضورشان هم به منزله غیبت محسوب می شود.

فرزادی پور یادآور شد: برنامه دولت هم بر این هست که دانش آموزان در مدارس به صورت حضوری آموزش ببینند و به طور قطع مدارس ما در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد و هر کدام از دانش‌آموزان که فاقد کارت واکسن باشند و حضورشان با غیبت محسوب می‌شود و اجازه حضور در کلاس درس ندارند زیرا که حضورشان باعث تهدید سلامتی برای دیگران می‌شود.

او ادامه داد: انتظار دارم مردم شهرستان، تزریق واکسن را به تاخیر نیندازند زیرا که ما در یک شرایطی قرمز کرونایی قرار داریم.

وی اظهار داشت: بیشتر آمار مرگ و میرهایی که در شهرستان داریم از نظر رده سنی متاسفانه بیشتر جوانان هستند به دلیل اینکه با تأخیر واکسن گرفتند و چنانچه کسانی واکسن زدند و درگیر کرونا شدند، کرونا ضعیف و قابل درمان بوده است.

او اظهار امیدواری کرد مردم هرچه سریعتر از این فرصت استفاده کنند و هم از حقوق اجتماعی قانونی برخوردار باشند و هم تضمین کننده سلامت خودشان باشد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در