استعدادهای نسل آینده‌ساز کشور باید در مراکز کانون پرورش فکری شکوفا شود


استعدادهای نسل آینده‌ساز کشور باید در مراکز کانون پرورش فکری شکوفا شود

کرمانشاه - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر فرصت‌سازی نظام اسلامی برای رشد استعدادهای نسل آینده‌ساز کشور گفت: تشخیص صحیح و استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های رشد دهنده همچون کانون پرورش فکری، موجب رشد کودکان و نوجوانان و درخشش آنها در جامعه می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ «حسین خوش‌ اقبال» روز چهارشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری، اظهار داشت: کودکان مدال آور و برگزیده در مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بین المللی باعث عزت و افتخار استان هستند که ثمره زحمات پدران و مادران، مربیان و بزرگان بوده‌اند.

وی با تاکید بر اهمیت پرورش صحیح نسل آینده در استان افزود: شرایط فرهنگی به گونه‌ای است که بدخواهان همواره در پی انحراف ما هستند لذا هنگامی می توان به این امواج غالب بود که دانش و اگاهی داشته و تشخیص صحیحی برای ادامه مسیر بدهیم.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود عالمان و بزرگان ادب، هنر و فرهنگ در استان کرمانشاه تاکید کرد: اینکه کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی خوانده میشود ثمره ایثار پدران و مادران و زحمات فرزندان بزرگ این استان بوده است.

خوش اقبال تصریح کرد: با ظرفیت دانشگاهی استان و نهادهای پرورشی و فکری حتما آینده استان روشن تر از امروز خواهد بود از این رو خانواده‌ها از فرصت کانون و نهادهای پرورشی برای فرزندان و بروز استعدادها استفاده کنند و تا نخبگان استان در سطح ملی و بین المللی معرفی شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نزدیک به ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر عضو مراکز کانون هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد