آخرین وضعیت طرح های شورای توسعه سواحل مکران مورد ارزیابی قرار می گیرد


آخرین وضعیت طرح های شورای توسعه سواحل مکران مورد ارزیابی قرار می گیرد

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور برای ارزیابی آخرین وضعیت اجرای طرح های مصوب شورای توسعه سواحل مکران وارد شهرستان میناب در استان هرمزگان شد.

بابک دین پرست عصر چهارشنبه در سفری ۲ روزه به شرق هرمزگان از طرح های مصوب شورای توسعه سواحل مکران در شهرستان های میناب، سیریک و جاسک به صورت میدانی با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بازدید می کند.

وی پس از بازدید میدانی از طرح های مصوب شورای توسعه سواحل مکران در شرق هرمزگان در نشستی به بررسی موانع و مشکلات پیش روی طرح ها با حضور حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، فرمانداران شهرستان های میناب، سیریک و جاسک و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط می پردازد.

دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور پس از ورود به میناب، بازدید میدانی از بخش های مختلف سد مخزنی استقلال میناب به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده آب اراضی دشت میناب نیز داشت و گفت: تجهیز زمین های دشت میناب به شبکه های نوین آبیاری از طرح های مصوب شورای سواحل مکران در شهرستان میناب است و آب مورد نیاز این زمین ها از سد استقلال تامین می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل