2 تیرانداز استان سمنان به اردوی تیم ملی دعوت شدند


2 تیرانداز استان سمنان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سمنان- ایرنا- رئیس هیات تیراندازی استان سمنان گفت: امیر سیاوش ذوالفقاریان و علیرضا دانشور از تیراندازان استان در رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ و تپانچه به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافتند.

قربانعلی قربانزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ذوالفقاریان و دانشور به شرط کسب امتیازات لازم در اردوی انتخابی به عنوان اعضای تیم ملی رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ و تپانچه انتخاب می‌شوند.
وی ادامه داد: اردوی انتخابی رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ و تپانچه در بیست و چهارم مهر جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و ورزشکاران انتخاب شده از استان باید در روز تعیین شده خود را به فدراسیون معرفی کنند.
قربانزاده خاطرنشان کرد: پس از تعیین بازیکنان تیم ملی، اعضای تیم خود را برای مسابقات آسیایی که در سال آینده برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای راه یافتگان به اردوی تیم ملی، تصریح کرد: راه‌یابی تیراندازان استان سمنان به تیم ملی برگ زرینی بر افتخارات استان در رشته ورزشی تیراندازی است.
رئیس هیات تیراندازی استان سمنان گفت: استان سمنان در زمینه ورزش تیراندازی مقام‌های رنگارنگ زیادی کسب کرده است و استان در زمینه این رشته ورزشی استعدادهای زیادی دارد.
به گزارش ایرنا، امیرسیاوش ذوالفقاریان، تیرانداز جوان مهدیشهری از استان سمنان تاکنون مدال‌های رنگارنگ زیادی در مسابقات ملی و جهانی کسب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...