وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شیراز شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شیراز شد

شیراز-ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه 21مهرماه در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان فارس، وارد شیراز شد.

به گزارش ایرنا، نخستین برنامه محمدمهدی اسماعیلی در این سفر که تا شامگاه پنجشنبه ادامه خواهد داشت، حضور در آیین یادروز حافظ است که این مراسم در ساعت ۲۰ امشب در آرامگاه حافظ برگزار می‌شود.

صبح پنج‌شنبه شهرستان پاسارگاد میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و بازدید از مجتمع فرهنگی علی‌آباد و مجموعه جهانی پاسارگاد از جمله برنامه های محمدمهدی اسماعیلی در این شهرستان است.

حضور در شهرستان ارسنجان و بازدید از شهرک صنعتی ارسنجان و بیمارستان نیمه‌تمام این شهرستان و همچنین بازدید از محل احداث کتابخانه عمومی ارسنجان و از جاده ارسنجان به نی‌ریز بخش دوم سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد است.

در نهایت، سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شهرستان مرودشت و بازدید از یک واحد صنعتی و بازدید از بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی مرودشت پایان می‌یابد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه در هفتمین سفر استانی به فارس سفر می‌کند.

جمعی از معاونان رئیس‌جمهوری و وزرا به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در شهرستان های مختلف استان حضور می‌یابند و ضمن بررسی مشکلات این مناطق، راهکارهای رفع آنها را برای طرح در دولت پیگیری خواهند کرد.

استان فارس با افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت، ۳۶ شهرستان را شامل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا