تشریح برنامه سفر رئیس جمهور و وزرا به استان فارس


تشریح برنامه سفر رئیس جمهور و وزرا به استان فارس

استاندار فارس با یادآوری اینکه روز پنجشنبه مردم این استان میزبان رئیس جمهوری و جمعی از وزرا و معاونان ریاست جمهوری هستند، به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده پرداخت و یادآور شد که در این سفر آیت‌الله رئیسی سفر به شهرستانها و دیدار حضوری نخواهدداشت اما وزرا به نمایندگی از وی به شهرستانها سفر خواهند کرد.

محمدهادی ایمانیه شامگاه چهارشنبه ۲۱ مهرماه در جمع خبرنگاران با ابراز خشنودی از اینکه در جلسات برگزار شده با وزرا، مصوبات اثرگذاری برای سفر رئیس جمهور به فارس در نظر گرفته شده است، گفت: امید است تصویب و اجرای این مصوبات خبرهای خوشی در راستای توسعه و پیشرفت استان برای مردم به همراه داشته باشد.

او با بیان اینکه رئیس جمهور، صبح پنجشنبه وارد شیراز خواهد شد و شماری از وزرا و معاونان رئیس جمهوری او را همراهی خواهند کرد، گفت: به دلیل وجود شرایط کرونایی، برنامه سفر رئیس جمهور به فارس برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بدون دیدار عمومی و منحصر به شیراز و اطراف آن خواهد بود.

استاندار فارس با بیان اینکه دیدارهای سر زده‌ای نیز در برنامه سفر آیت‌الله رئیسی انجام خواهد شد، گفت: رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان، نشستی نیز با بعضی از اقشار خواهد داشت که به علت شیوع کرونا به صورت محدود برگزار می‌شود.

او افزود: آیت‌الله رئیسی پس از زیارت حرم‌های مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و سید علاءالدین الحسین (ع) در جلسه شورای اداری استان فارس شرکت خواهد کرد.

استاندار فارس یادآور شد: وزرا و معاونین رئیس جمهور نیز به‌عنوان نمایندگان ویژه از سوی دولت در شهرستان‌های مختلف حاضر شده و در نهایت در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کنند.

ایمانیه با بیان اینکه برنامه آیت‌الله رییسی این است که ابتدا به استان‌های کوچک سفر کنند علت سفر ایشان به فارس را تقارن ایام با یادروز شاعر بلند آوازه دیار فارس، حافظ شیرازی عنوان کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سفر یک روزه خود از آرامگاه خواجه حافظ شیرازی نیز بازدید خواهد کرد.

ایمانیه اشاره‌ای به برنامه حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور در شهرستان‌ها داشت و گفت: دکتر عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش و خنج، دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های جهرم ، خفر، داراب و زرین دشت، دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های ارسنجان، پاسارگاد و مرودشت، مهندس اوجی وزیر نفت در شهرستان های فراشبند، قیر و کارزین و فیروزآباد، مهندس محرابیان وزیر نیرو در شهرستان‌های کازرون و کوهچنار، مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان‌های شیراز و زرقان و دکتر وحیدی وزیر کشور در شهرستان‌های رستم و ممسنی حضور دارند.

ایمانیه همچنین درباره برنامه حضور معاونان رئیس جمهور در استان نیز عنوان کرد: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در شهرستان‌های آباده، خرم‌بید، بوانات و سرچهان، دکتر حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، فسا، نیریز، استهبان و بختگان حضور می‌یابند.

استاندار فارس یادآور شد: حجت‌الاسلام صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز در شهرستان‌های اقلید ، بیضا و سپیدان حضور پیدا خواهد کرد.دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان نیز در این سفر، ریاست محترم جمهور را همراهی کرده و به بررسی مسائل حوزه خانواده مربوطه می‌پردازد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06