شناسایی 170 مرکز استخراج رمزارز غیرمجاز در استان یزد


شناسایی 170 مرکز استخراج رمزارز غیرمجاز در استان یزد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: 170 مرکز استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز با میزان مصرف 7 مگاوات در استان شناسایی و به صورت قانونی با آنان برخورد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ عبدالحمید عباس شیاری در آیین تجلیل از نمایندگان منتخب صنایع فولاد و کاشی و سرامیک همکار در پیک بار گفت: ۲۷۰ مشترک صنعتی در پیک بار تابستان امسال بسیار اثرگذار بودند و با احساس مسئولیت اجتماعی به ما کمک کردند تا بتوانیم سقف بار مجاز را کنترل کنیم.

وی یادآور شد: با اجرای برنامه های کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا که از نمونه های بارز جهش و رونق تولید است، تأمین مطمئن و پایدار برق در ایام اوج بار در استان با موفقیت میسر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۱۷۰ مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز با میزان مصرف ۷ مگاوات در استان شناسایی و به صورت قانونی با آنان برخورد شد.

وی اعمال کمترین خاموشی به مشترکین بخش خانگی به کمک صنایع را با توجه به شیوع ویروس کرونا و وابستگی حیات بیماران به انرژی برق را مورد اشاره قرار داد و گفت: استفاده از دیزل ژنراتور و نیروگاه های خود تامین برای صنایع می تواند در شرایط بحرانی کمک شایانی را هم به صنعت برق و هم به کارخانجات داشته باشد.

او تاکید کرد: ۸۰ درصد کارخانجات شرایط سنکرون کردن دیزل ژنراتور را دارند و به راحتی می توانند در شرایط اضطراری بار از آن کمک بگیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد توسعه و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه های مختلف را مدیون کوشش های خستگی ناپذیر تلاشگرانی صنعت کشور برشمرد.

48

کد خبر 1563644

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان