استاندار فارس: مصوبات اثرگذاری برای سفر رئیس‌جمهوری پیش‌بینی شده است


استاندار فارس: مصوبات اثرگذاری برای سفر رئیس‌جمهوری پیش‌بینی شده است

شیراز-ایرنا- استاندار فارس با بیان اینکه در جلسات برگزار شده با وزرا، مصوبات اثرگذاری برای سفر استانی رئیس‌جمهوری در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد: تصویب و اجرای این مصوبات خبرهای خوشی در راستای توسعه و پیشرفت استان برای مردم به همراه داشته باشد.

محمد هادی ایمانیه شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری صبح پنجشنبه ۲۲ مهرماه وارد شیراز خواهند شد و در این سفر میزبان تعدادی از وزرا، معاونین و همراهان ایشان هستیم.

استاندار فارس با اشاره به شرایط کرونایی، اظهار کرد: برنامه سفر رئیس جمهوری به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بدون دیدار عمومی و منحصر به شیراز و اطراف آن خواهد بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: دیدارهای سر زده ای نیز در برنامه سفر آیت الله رئیسی انجام خواهد شد.
به گفته ایمانیه، رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان، نشستی نیز با بعضی از اقشار خواهد داشت که به علت شیوع کرونا به صورت محدود برگزار می‌شود.
وی افزود: آیت الله رئیسی پس از زیارت حرم های مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) و سید علاءالدین الحسین (ع) در شورای اداری استان حضور می‌یابند.
وی یادآور شد: وزرا و معاونین رئیس جمهور نیز به‌عنوان نمایندگان ویژه از سوی دولت در شهرستان های مختلف حاضر شده و درنهایت در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کنند.
ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برنامه آیت الله رییسی این است که ابتدا به استان های کوچک سفر کنند علت سفر ایشان به فارس را تقارن ایام با یادروز شاعر بلند آوازه دیار فارس، حافظ شیرازی عنوان کرد.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری در سفر یک روزه خود از آرامگاه خواجه حافظ شیرازی نیز بازدید خواهد کرد.
استاندار فارس در پایان اشاره ای به برنامه حضور وزرا و معاونین رییس جمهور در شهرستان‌ها کرد.
وی افزود: دکتر عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان های لارستان، اوز، گراش و خنج و دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های جهرم ، خفر، داراب و زرین دشت حضور خواهند یافت.
به گفته وی، دکتر فاطمی امین وزیر صنعت،معدن و تجارت در شهرستان های خرامه، کوار و سروستان، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های ارسنجان، پاسارگاد و مرودشت، مهندس اوجی وزیر نفت در شهرستان های فراشبند، قیر و کارزین و فیروزآباد حضور خواهند داشت.
بنا بر اعلام استاندار فارس، مهندس محرابیان وزیر نیرو در شهرستان های کازرون و کوهچنار، مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان های شیراز و زرقان و دکتر وحیدی وزیر کشور در شهرستان های رستم و ممسنی حضور می یابند.
وی همچنین درباره برنامه حضور معاونان رئیس جمهور در استان نیز عنوان کرد:معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در شهرستان های آباده، خرم‌بید، بوانات و سرچهان، دکتر حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، فسا، نیریز، استهبان و بختگان حضور می‌یابند.
وی در ادامه یادآور شد: حجت الاسلام صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز در شهرستان های اقلید ، بیضا و سپیدان حضور خواهد شد.
دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان نیز در این سفر، ریاست محترم جمهور را همراهی کرده و به بررسی مسائل حوزه مربوطه می‌پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403