بیست و چهارمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، اعلام شد


بیست و چهارمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، اعلام شد

جزییات ثبت نام دنا پلاس توربو اتوماتیک در بیست و چهارمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، اعلام شد.

 

طبق اطلاعیه‌ای که از سوی ایران خودرو منتشر شده است، این شرکت مرحله بیست و چهارم فروش فوق ‌العاده محصولات خود را از تاریخ سه شنبه 20 مهر ماه 1400 تا پایان روز جمعه 23 مهرماه به اجرا درآورده است. در این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو نام چهار مدل پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو پارس بنزینی و رانا پلاس دیده می‌شود که در این میان قیمت مصوب اعلامی برای دنا پلاس توربو اتومات معادل 390میلیون و 89هزار تومان بیان شده است. مشتریان می‌توانند از طریق وبسایت فروش ایران خودرو نسبت به شرکت در قرعه‌کشی این خودرو اقدام کنند. افراد منتخب نیز مدت 3 روز فرصت دارند مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت ایران خودرو واریز کرده تا نهایتا ظرف سه ماه آینده اتومبیل خود را دریافت کنند.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

بیست و چهارمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، اعلام شد

معرفی دنا پلاس توربو اتوماتیک

شرکت ایران خودرو در سال ۹۵ از یک محصول جدید به نام دنا پلاس رونمایی کرد که در بخش‌هایی مثل اجزای داخلی چراغ‌های جلو و عقب و نیز طرح پروفیل جانبی، به ویژه قاب پنجره‌ها، نسبت به دنا معمولی تفاوت داشت. همچنین آپشن‌های بیشتری مثل: کروز کنترل، سانروف، دوربین عقب، صفحه نمایش بزرگتر، کیسه‌های هوای جانبی و چراغ روز نیز به لیست تجهیزات این مدل اضافه شده بود.

دنا پلاس از لحاظ فنی تفاوتی با دنا معمولی نداشت و از همین رو شرکت ایران خودرو به منظور افزایش قدرت دنا پلاس، پیشرانه ۱.۷ لیتری EF7 توربوشارژ را به خدمت گرفت و نام مدل جدید را دنا پلاس توربو گذاشت.

از سال ۹۹ نیز گیربکس پنج دنده دستی در دنا پلاس توربو با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک محصول شرکت DAE چین تعویض شد که نتیجه آن تولد دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک بود.

بیست و چهارمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، اعلام شد

موتور ۱.۷ لیتری دنا پلاس توربو اتومات توانی برابر ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می‌کند. گیربکس شش دنده اتوماتیک نیز رابط انتقال قدرت به سوی چرخ‌های جلو شده تا شتاب ۰ تا صد این سدان ۱۴۰۰ کیلوگرمی به حوالی ۱۱ ثانیه برسد. بیشترین سرعت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک حدود ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است و در این بین حدود ۸.۱ لیتر به ازای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت سوخت می‌سوزاند.

ضمنا مهمترین امکانات رفاهی - ایمنی که دنا پلاس توربو اتوماتیک به سرنشینان خود ارایه می‌دهد، در موارد زیر خلاصه می‌شود:

صندلی‌ راننده و سرنشین جلو با تنظیم 8 حرکته برقی، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه سرنشینان عقب، پشت سری صندلی‌های جلو قابل تنظیم، فرمان برقی با کلیدهای کنترل MFC، حسگر پارک عقب، کروز کنترل، چراغ روز، چراغ‌های مه شکن، صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی با رهیاب، دوربین دید عقب، بلوتوث، چهار کیسه هوا، آینه‌های کناری تاشونده برقی، سانروف.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !