پتک تفاوت ارزیابی فضای کسب و کار بر سر استان کرمان


پتک تفاوت ارزیابی فضای کسب و کار بر سر استان کرمان

استاندار کرمان شیوه ارزیابی فضای کسب و کار استان کرمان را بسیار متفاوت تر از استان های دیگر دانست که مانند پتکی بر سر استان فرود آمده، تاکید کرد: باید مبنای پایش کسب و کارمان متناسب با وضعیت و واقعیت های استان باشد.

"علی زینی‌وند" غروب امروز ۲۱ مهرماه در هشتمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: کارهای مطلوبی برای تحقق رشد اقتصادی ۸.۲ درصدی استان کرمان در حال انجام است. شاید این پیش بینی نسبت به سال های قبل بلندپروازانه باشد اما کاملا قابل تحقق است.

وی رصد پیشبرد برنامه تحقق رشد اقتصادی استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: جمع آوری آمار و تجمیع موانع، اقدام خوبی است اما اگر منتج به نتیجه نشود، فایده ندارد و حتما یکی از ماموریت ها این است که همه دستگاه ها کارهای صورت گرفته را تجمیع و آنها را دسته بندی و به زیر مجموعه های تخصصی ارجاع دهند تا برای رفع قوانین مزاحم و موانع رشد اقتصادی گام های پایداری برداریم.

استاندار کرمان بیان کرد: تنها استانی هستیم که کارگروه تحقق شعار سال تشکیل و در آن کارهای خوبی انجام شده است.

وی برنامه بودجه ۱۴۰۱ و تدوین برنامه هفتم توسعه را از فرصت های پیش رو دانست که باید از آن استفاده کنیم.

استاندار کرمان با تاکید برآنکه در اجرای پروژه ها دستگاه ها به صورت جدی وارد شوند، تصریح کرد: کارها در مرکز خدمات سرمایه گذاری و پنجره واحد سرمایه گذاری به خوبی پیش می روند و تحقق اهداف ما در آنها در حال دستیابی است.

وی با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهار کرد: اگر ما به تعامل برسیم با حجمی از سرمایه گذاری خارجی مواجه هستیم و اخیرا با دو، سه سرمایه گذار خارجی در تهران برای سرمایه گذاری در کرمان مذاکره کرده ایم.

زینی وند از اقدامات معین های اقتصادی سخن به میان آورد و گفت: معین های اقتصادی پروژه های زیادی در دست اقدام دارند که آنها را وارد سامانه نیپا کنید تا اطلاعات درستی از وضعیت اقتصاد و اشتغال استان داشته باشیم.

وی شیوه ارزیابی فضای کسب و کار استان کرمان را بسیار متفاوت تر از استان های دیگر دانست که مانند پتکی بر سر استان فرود آمده، در ادامه تاکید کرد: مبنای پایش کسب و کارمان متناسب با وضعیت و واقعیت های استان باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده