فرماندار یزد راهیابی تیم فوتبال شهید قندی را به لیگ دسته یک خواستار شد


فرماندار یزد راهیابی تیم فوتبال شهید قندی را به لیگ دسته یک خواستار شد

یزد- ایرنا- فرماندار یزد در آیین تجلیل از مدیرعامل شرکت شهید قندی به عنوان حامی ورزش، حضور قوی تیم فوتبال این مجموعه را در لیگ دسته 2 و راهیابی آن را به لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید مسابقه های سال 1400 خواستار شد.

به گزارش ایرنا، سید محمد رستگاری چهارشنبه شب در این آیین که رییس هیات فوتبال شهرستان یزد حضور داشت، از تلاش های مسئولان شرکت قندی و حمایت از ورزش یزد و حضور در لیگ کشور قدردانی کرد و افزود: راهیابی تنها نماینده فوتبال استان به لیگ دسته یک، یکی از آرزوی دیرینه خیل عظیم هواداران و عموم علاقه‌مندان این رشته ورزشی است .

وی با بیان اینکه تیم شهید قندی به دلیل سابقه خوب و حضور در لیگ برتر در گذشته در بین مردم، مسئولان به خصوص علاقه‌مندان از جایگاه بالایی برخوردار است، ادامه داد: در سایه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، رسیدن به لیگ دسته یک و طی پله‌های موفقیت با همتی که در این شرکت وجود دارد، دور از دست نیست .

فرماندار مرکز استان یزد در ادامه به اهمیت ایجاد فضای نشاط فرهنگی و ورزشی برای عموم مردم و جوانان با مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تاکید کرد و گفت: شرکت کابل های شهید قندی یزد و مسئولان آن همواره در این خصوص مهم پیشگام هستند و به امید خدا امسال شاهد حضور تیم فوتبال در لیگ دسته ۲ و سپس راهیابی آن به لیگ دسته یک خواهیم بود.

رستگاری از تمامی افراد و مسئولانی که برای خدمت به مردم و ورزش یزد تلاش می‌کنند ، قدردانی کرد و گفت: توسعه ورزش و گسترش رشته‌های مختلف و فوتبال به دلیل مخاطبان زیادی که دارد نقش مهمی در تامین سلامتی، نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و ایجاد فضای همدلی بین اقشار مختلف و جوانان دارد.

فرماندار یزد راهیابی تیم فوتبال شهید قندی را به لیگ دسته یک خواستار شد

همچنین مدیرعامل شرکت شهید قندی یزد با بیان اینکه تیم این مجموعه امسال در لیگ دسه ۲ فوتبال کشور با جدیت شرکت می‌کند، گفت: هدف اصلی، بومی‌سازی تیم در گام اول با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی و سپس با جدیت تلاش برای صعود به لیگ دسته اول است .

محمدعلی عسکری به اهمیت ورزش، توسعه رشته فوتبال و ایجاد زمینه تعالی جامعه هدف با همکاری همه بخش‌ها اشاره کرد و افزود: حضور در لیگ و انجام مسابقه و سپس برنامه‌ ریزی مدون برای صعود به لیگ دسته یک جزو اهداف اصلی شرکت در فصل جدید است .

همچنین صادق شاکری رییس هیات فوتبال یزد از همکاری و پیگیری مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی برای حضور در لیگ و تلاش بر استفاده از ظرفیت های موجود با همراهی مسئولان و علاقه مندان تشکر کرد و برای موفقیت تیم در لیگ امسال آرزوی توفیق الهی کرد.

در این نشست از تلاش و پیگیری مدیرعامل شرکت قندی یزد در حمایت و توسعه ورزش و رشته فوتبال و حضور مجدد در لیگ کشور قدردانی شد .

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!