استاندار: امنیت سرمایه‌گذاران در لرستان تضمین می‌شود


استاندار: امنیت سرمایه‌گذاران در لرستان تضمین می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تضمین کننده امنیت سرمایه‌گذاران و مطالبه‌گر حقوق مردم در استان هستیم تا زمینه‌های توسعه و پیشرفت تقویت شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در نشست بررسی وضعیت مجتمع کشت و صنعت لرستان ( فجر صفا) اظهار کرد: هدف از این بازدید بررسی وضع موجود، پیگیری مشکلات مجتمع و تلاش جهت رفع آنها می‌باشد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند سرمایه‌گذار این طرح در لرستان گفت: سرمایه‌گذار کشت و صنعت به شرایط بیکاری استان آگاه می‌باشد و در تعهدات خود، ایجاد اشتغال و بکارگیری نیروهای بومی را جزو اهداف اصلی عنوان کرده است که امید می رود این مهم در چشم انداز مدنظر تحقق پیدا کند.

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت پیگیری مطالبات مردم از طریق مسوولان اظهار داشت: لازم است پیگیری تعهدات با کمک فرمانداران، ائمه جمعه و مسوولان استان باشد چراکه هم در مقابل سرمایه گذار و هم نسبت به تحقق مطالبات مردم مسوول هستیم.

زیویار همچنین بر ضرورت استفاده از افراد تحصیلکرده بومی در کادر تخصصی مجتمع فجر صفا تاکید کرد و گفت: به جای آنکه از افراد بومی تنها به عنوان کارگر ساده استفاده شود، نیروهای تحصیلکرده استان نیز به عنوان کادر تخصصی استفاده شوند چراکه این موضوع می تواند در توسعه و آرامش بیشتر مجموعه کارساز باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق