تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری شرکت ماهان در سیستان و بلوچستان منعقد شد


تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری شرکت ماهان در سیستان و بلوچستان منعقد شد

زاهدان-ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری شرکت هواپیمایی ماهان به منظور سرمایه گذاری و توسعه بخش کشاورزی و گردشگری سیستان و بلوچستان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار این استان منعقد شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛ آیت‌الله مصطفی محامی در نشست مشترک با استاندار، رییس شرکت هواپیمایی ماهان و فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق اظهارداشت: سیستان‌وبلوچستان دریایی از ظرفیت‌هاست که اگر در گذشته خوب مدیریت می‌شد در شرایط حاضر می‌توانست معین بسیاری از استان‌های کشور باشد اما متاسفانه هم‌اینک برای رفع نیازهای خود وابسته به دیگر مناطق معین است.

وی افزود: زمینه کار و سرمایه گذاری‌ها از قبل فراهم بوده و چنین اقداماتی با تاخیر انجام گرفته اما با این چنین سرمایه گذاری‌های مهم می‌توان به آینده امیدوار بود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به توزیع مناسب طرح‌ها و پروژه‌های مد نظر در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید توجه داشته باشید که در بازه زمانی مشخص اقدامات لازم صورت گرفته و در پیچ و خم‌های اداری متوقف نشود که در چنین صورتی کار شما و تغییر الگوی کشت برای مردم مناطق مختلف استان الگو خواهد بود.

وی اظهارداشت: در ابتدای کار به دنبال آموزش و کارآموزی جوانان سیستان و بلوچستان و در ادامه بدنبال کادرسازی از میان آنان باشید و در نظر گرفتن پیوست فرهنگی و اجتماعی در انجام پروژه ها از ضروریات کار است.

آیت الله محامی تصریح کرد: عدم ریسک‌پذیری افراد بومی و بی‌میلی سرمایه‌گذاران خارج استان برای سرمایه‌گذاری از آسیب‌های پیش روست.

به گزارش ایرنا در پایان این نشست مقرر شد اراضی پیشنهادی جهت آغاز کار به شرکت هواپیمایی ماهان واگذار و این مجموعه نیز سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال متعادل در سایر نقاط استان متناسب با ظرفیت‌های کشاورزی و نیز سایر بخش‌های اقتصادی از جمله گردشگری و توسعه خطوط پروازی را عملیاتی سازد.

این تفاهم نامه از سوی آیت‌الله محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی استاندار این استان، حمید عرب نژاد مدیر شرکت هواپیمایی ماهان و سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور به امضا رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی