تعبیر خواب آبشار بر اساس دیدگاه معبران معروف


در این مطلب تمام معانی و مفاهیم خواب آبشار را توضیح می دهیم و تعبیر دیدن خواب آبشار از معبران معروف را گردآوری کرده ایم. شاید در خواب خود آبشار ببینید و خیلی از این خواب لذت ببرید. دیدن انواع خواب آبشار، می تواند تعابیر مختلف و معانی زیادی داشته باشد که در ادامه بیان […] نوشته تعبیر خواب آبشار بر اساس دیدگاه معبران معروف اولین بار در مجله...

در این مطلب تمام معانی و مفاهیم خواب آبشار را توضیح می دهیم و تعبیر دیدن خواب آبشار از معبران معروف را گردآوری کرده ایم.

شاید در خواب خود آبشار ببینید و خیلی از این خواب لذت ببرید. دیدن انواع خواب آبشار، می تواند تعابیر مختلف و معانی زیادی داشته باشد که در ادامه بیان می کنیم.

تعبیر خواب آبشار

مشاهده مکان های طبیعی و گردشگری که قبلا به آنجا سفر کرده اید در خواب امری طبیعی است و ممکن است خواب مکان هایی را ببینید که تا به حال حتی پای خود را به آنجا نگذاشته اید. دلیل این است که روح افراد در زمان خواب از بدن جدا می شود و چون محدود به زمان و مکان خاصی نیست می تواند به هر مکان و زمان ورود کند. دیدن این خواب معنای گسترده ای دارد که آنها را از زبان یک معبر اسلامی و چند معبر غربی برای شما بیان می کنیم.

تعبیر خواب منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی معبر اسلامی است که این خواب را تعبیر کرده است و معانی مختلفی با جزییات خواب در نظر گرفته است.

اگر فردی در خواب ببیند که زیر آبشار ایستاده است بدین معنا می باشد که حادثه با سرعت بیش تری برای او رخ می دهد و اگر از دور ناظر آبشار باشید یعنی حادثه برای اطرافیان دور شما رخ می دهد بنابراین بهتر است به جزئیات خوابی که می بینید اهمیت بدهید.رنگ آبشار در خواب نیز می تواند معنای خاصی داشته باشد. یادتان باشد که اگر رنگ آبشاری که مشاهده کردید آبی و صاف بود یعنی حادثه هایی که برایتان رخ می دهد خیر و برکت بسیار زیادی با خود به همراه دارند و در صورتی که آب آبشار کثیف و بد بو بود بدین معنا می باشد که بیماری در پی حوادث دامن گیر شما خواهد شد.یادتان نرود احساسی که در خواب دارید نیز می تواند در معنای آن تاثیر های بسیار زیادی بگذارد. در واقع اگر شما از ایستادن زیر آبشار احساس خوبی دارید و از آن لذت می برید یعنی حادثه ای که رخ می دهد برایتان مطلوب و خوب می باشد و سود و منفعت بسیار زیادی از این حادثه گیر شما می آید که می توانید با استفاده از آن به دیگران هم کمک کنید.البته گاهی ممکن است این خواب برعکس باشد و شما اصلا از این که زیر آبشار ایستاده اید احساس خوبی نکنید و دوست دارید هر چه سریع تر خود را از زیر آب رها کنید. باید بدانید که این خواب بدین معنا می باشد که گرفتار درد و رنج خواهید شد بنابراین بهتر است بعد از دیدن این خواب صدقه بدهید و از خداوند بخواهید که آینده شما و اطرافیانتان را به خیر کند.دیدن آبشار در خواب می تواند نشانه حوادث باشد. در واقع زمانی که فردی در خواب خود آبشار می بیند باید مراقب خود و اطرافیانش باشد زیرا این خواب به معنای سیلی از حوادث غیر منتظره ای می باشد که در آینده ای نه چندان دو برای فرد رخ می دهد.هیچ فردی نمی تواند جلوی این حوادث را بگیرد و یا از وقوع آن ها پیشگیری کند بنابراین برای تعبیر دقیق تر این خواب به عظمت و ارتفاع آبشار نگاهی بیندازید و در صورتی که آبشاری که در خواب دیده اید بسیار بزرگ و مرتفع بود عظمت و بزرگی حوادث نیز افزایش می یابد.یادتان باشد که در این خواب دوری و نزدیکی خواب بیننده به آبشار نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در صورتی که فرد خواب بیننده نزدیک به آبشار باشد حوادث زود تر رخ می دهد و اگر فرد دور باشد حوادث در مدت زمان دور تری برای وی رخ خواهد داد.

تعبیر خواب آبشار بر اساس دیدگاه معبران معروف

تعبیر خواب لیلا برایت

این معبر غربی بعضی از خواب ها را تعبیر کرده است و برای هر خوابی که تعبیر کرده است یک معنای کلی در نظر گرفته است. تعبیر خواب آبشار از دیدگاه لیلا برایت به معنی سختی و گرفتاری است و اگر فردی چنین خوابی را ببیند بدین معنا است که او و خانواده اش به زودی درگیر سختی ها و مشکلاتی می شود که قابل حل هستند.

تعبیر خواب آنلی بیتون

آنلی بیتون برای بیشتر خواب ها چندین معنا را در نظر دارد ولی برای این خواب یک معنا به صورت خلاصه و کلی بیان شده است و معتقد می باشد که تعبیر خواب آبشار نوعی خشونت است که برای ثروت ایجاد می شود. در واقع اگر فردی چنین خوابی ببیند بدین معنا است ثروتی را به دست می آورد که برای آینده او خیلی مهم است و می تواند سرنوشت ساز باشد.

تعبیر خواب لوک اویتنهاو

مشاهده آبشار در خواب از دید لوک اویتنهاو معنای خوبی ندارد و وقتی که شما این خواب را می بینید بدین معنا است که قبل از خواب و در طول روز به تمامی رویاهایی که فکر کرده اید که آنها را از دست داده اید و دیگر قدرت رسیدن به آنها را ندارید. در این خواب نوعی هشدار ریزی وجود دارد و به شما نشان می دهد که برا رسیدن به موفقیت باید بیشتر تلاش و استقامت داشته باشید در غیر این صورت نا امید می شوید و غصه آرزوهایتان را می خورید زیرا برای آنها تلاش نکرده اید.

کتاب سرزمین رویا ها

این کتاب در مورد تعبیر خواب آبشار معانی خوبی در نظر گرفته است و بر خلاف دیگر خواب هایی که بیان کرده است و جزییات بسیاری برایشان در نظر گرفته است برای این خواب فقط یک معنی و یک جزء در نظر دارد و آن هم معنای خوبی است. نویسنده این کتاب معتقد است که اگر فردی در خواب خود یک آبشار زیبا و تمیز را مشاهده کند به زودی خوشبخت می شود و از زندگی اش راضی خواهد شد هر چند که این رضایت آسان به دست نمی آید و زندگی می تواند پیچ و خم های مخصوص به خود را داشته باشد پس بهتر است اصلا از ناملایمات زندگی خود نا امید نشوید و با امید بیشتری به راه خود ادامه دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی