عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان


عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان

استاندار خوزستان گفت: منطقه آزاد اروند در خوزستان می تواند پشتیبان اقتصاد استان باشد.

صادق خلیلیان در پایان دیدار با سردار محمد دبیر شورای مناطق آزاد که امروز ۲۲ مهرماه در اهواز انجام شد، درجمع‌ خبرنگاران اظهار کرد: عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و تلاش مسوولان بر این است تا برخی عقب ماندگی های استان در بخش های مختلف جبران شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تلاش دولت بر این است تا عقب ماندگی های استان در زمینه رونق اقتصادی، توسعه سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و افزایش رفاه عمومی مردم خوزستان جبران شود.

استاندار خوزستان گفت: منطقه آزاد نقش مهمی در این زمینه به ویژه برای شهرهایی از جمله آبادان و خرمشهر دارد. همچنین منطقه آزاد اروند می تواند نقش موثری در اقتصاد استان داشته باشد و پشتیبان اقتصاد استان باشد.

خلیلیان عنوان کرد: این منطقه می تواند در توسعه اقتصادی و رونق تجاری و همچنین داشتن یک منطقه گردشگری برای بحث سلامت و مسائل مرتبط با سوخت رسانی به کشتی ها، نقش بسیار موثری در استان داشته باشد.

وی ادامه داد: سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور می تواند برای استان در دو بخش کوتاه مدت و میان مدت ثمربخش باشد در این زمینه تلاش خواهد شد تا برنامه ریزی های انجام شده اجرایی شوند تا شاهد آثار رفاهی و توسعه منطقه ای برای مردم استان باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟