فرماندار: ظرفیت‌های شهرستان گناوه برای توسعه بکار گرفته شود


فرماندار: ظرفیت‌های شهرستان گناوه برای توسعه بکار گرفته شود

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا ظرفیت‌های بالقوه موجود در این شهرستان در روند اجرایی و عملیاتی شدن توسعه و پیشرفت منطقه بکار گرفته شود.

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: وظیفه اصلی دستگاه‌های اجرایی زمینه‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاران است و باید بیشترین تلاش ها در کارگروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی شهرستان بر نقش تسهیل‌گری باشد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی براساس مقررات و ضوابط، موظف هستند بستر سرمایه‌گذاری را برای اجرایی شدن فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم آورند و در این زمینه تسهیل‌گری کنند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه اهلیت سنجی و داشتن دانش، ضرورت در اجرای طرح‌های تولید، اشتغال‌زایی و اقتصادی است، اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی بویژه اعضای اصلی تشکیلات اقتصاد مقاومتی بنا به ماموریت‌هایی که به آنها محول شده است، ظرفیت و استعدادهای مهم شهرستان را معرفی، بارور و شکوفا و با استفاده از سرمایه‌های مردمی به بالفعل تبدیل کنند.

مهرجو افزود: هدایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به سمت سرمایه‌گذاری در راستای ظرفیت‌های شهرستان باید در دستور کار باشد و کسانی که داری ایده و طرح‌های تولیدی و اشتغال پایدار هستند به صورت اصولی و درست توسط دستگاه‌های مرتبط تشویق و ترغیب و جذب شوند.

فرماندارگناوه گفت: باید تلاش کنیم تا منابع و سرمایه‌هایی خوبی که مردم این شهرستان در سایر نقاط کشور هزینه و سرمایه‌گذاری می‌کنند، به داخل همین شهرستان سوق داده شود و وارد چرخه اقتصادی کنیم.

وی ادامه داد: در اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی رعایت مسائل و حفظ محیط زیست و منابع آب با دقت کافی و لازم صورت گیرد و به عنوان اولویت در دستورکار باشد.
فرماندار گناوه بیان کرد: سرمایه‌گذاری‌ها و طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان گناوه باید باتوجه به ظرفیت، توانایی‌ و مزیت‌های شهرستان با اولویت اهلیت سنجی در نظر گرفته شوند و طرح‌هایی که قابلیت اجرایی ندارند، پذیرفته نشوند.

مهرجو گفت: شهرستان با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف نیازمند سرمایه‌گذاری از جمله در آبزی پروری است و از سرمایه گذاران استقبال می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ گرجستان صعود کرد؛ سروش رفیعی از خوشحالی بال درآورد!