نماینده مجلس:قانون طرح جوانی و حمایت از خانواده بزودی ابلاغ می‌شود


نماینده مجلس:قانون طرح جوانی و حمایت از خانواده بزودی ابلاغ می‌شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات مجلس در راستای حمایت از بنیان خانواده و جوانان گفت: مجلس یازدهم به‌زودی قانون طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را ابلاغ خواهد کرد.

احمد راستینه هفشجانی روز پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان وزیران برگزار شد، تاکید کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم از سال گذشته اولویت‌های کاری خود را مشخص کرده است.
وی با اشاره به میزبانی چهارمحال و بختیاری برای سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به‌عنوان دومین استان کشور پس از خراسان رضوی افزود: امید است حضور اعضای این کمیسیون باعث شناخت بیشتر از ظرفیت‌های این استان شود و بتوان با مصوبات این سفر زمینه تسریع در روند رفع کمبودهای حوزه فرهنگی را فراهم کرد.
راستینه به ظرفیت‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به شهرکرد از سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، شاعران و مفاخر و همچنین جوانان این استان در دوران دفاع مقدس نشان‌دهنده توانمندی استان در حوزه فرهنگی است.
وی با اشاره به تقدیم افزون‌بر ۲ هزار و ۴۰۰ شهید از سوی مردم چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس یادآور شد: حضور پررنگ سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و بسیج این استان در جبهه‌های نبر حق علیه باطل، نشان از ارادت مردم استان به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وجود روستای نمونه ایثارگری کشور در چهارمحال و بختیاری، برخورداری از فرماندهان شهید در دوران دفاع مقدس و نقش هنرمندان، شاعران و فعالان فرهنگی این استان در ارتقای شاخص‌های فرهنگی تاثیرگذار است.
راستینه گفت: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در سال‌های اخیر با برگزاری دوره‌های شبهه‌زدایی دینی و تقویت مبانی اعتقادی، نقش مستقیم و موثر در ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های فرهنگی این استان داشته است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس