خدمات پرستاری را از موسسات غیرمجاز و افراد فاقد صلاحیت دریافت نکنید


خدمات پرستاری را از موسسات غیرمجاز و افراد فاقد صلاحیت دریافت نکنید

قزوین - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا به افزایش اقدامات و خدمات غیرمجاز مرتبط با حوزه پزشکی و درمانی توسط افراد فاقد صلاحیت و غیرمجاز در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهروندان، خدمات پرستاری در منزل را از مؤسسات مجاز و افراد دارای صلاحیت دریافت کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دکتر آرش خوشنویس زاده ، از مردم درخواست کرد با مراجعه به پورتال دانشگاه علوم پزشکی قزوین، فهرست مؤسسات مجاز را مشاهده و نسبت به دریافت خدمات پرستاری اقدام کنند.

مسؤول حوزه سلامت شهرستان بویین زهرا به افزایش اقدامات و خدمات غیرمجاز مرتبط با حوزه پزشکی و درمانی در این شهرستان اشاره کرد و یادآورشد: با توجه به اینکه پرستاری، حرفه ای مراقبت محور است و هرگونه کوتاهی یا اشتباه در نحوه ارائه خدمات ممکن است صدمات جبران ناپذیری بر سلامت افراد بگذارد، از کسانی که خواهان دریافت خدمات و مراقبت های پرستاری در منزل هستند، درخواست می شود که برای دریافت این گونه خدمات، از مراکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل که در سطح شهرستان فعال هستند، خدمات دریافت کنند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بویین زهرا گفت : مددجویانی که نیازمند خدمات پرستاری در منزل، بویژه در دوران شیوع ویروس کرونا هستند؛ از مراکز دارای مجوز و معتبر، درخواست پرستار داشته باشند.

وی افزود : شهروندان برای کسب اطلاعات در مورد مراکز مجاز ارائه خدمات پرستاری در منزل در سطح شهرستان بویین زهرا، به لینک مراقبت در منزل در زیرپورتال معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین مراجعه کنند.

دکتر خوشنویس زاده گفت: ارتقای سطح رضایت مندی بیماران و ارائه خدمات استاندارد، مهمترین اهداف راه اندازی مراکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل است و امیدواریم با گسترش فعالیت های این مراکز، شاهد ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه