کسب نمره قبولی صنعت نفت در تحقق سیاست‌های مسئولیت اجتماعی


کسب نمره قبولی صنعت نفت در تحقق سیاست‌های مسئولیت اجتماعی

فرماندار فیروزآباد گفت: وزارت نفت برای 2 هزار نفر در شرکت‌ها و طرح‌های تحت مدیریتش در این منطقه اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان فارس، حسین آرگیو امروز (پنجشنبه، ۲۲ مهر) در نشست شورای اداری شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد، افزود: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام‌هایی قابل توجه از سوی وزارت نفت اجرایی شده است که با تحقق این اقدامات، اعتماد اجتماعی ایجاد و زمینه‌ساز رضایت‌مندی کارکنان شده است.

وی تاکید کرد: میدان‌های منطقه ظرفیتی استثنایی دارند و توسعه این میادین، زمینه‌ساز توسعه بیش از پیش، رونق تولید و اشتغال‌زایی می‌شود.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: با توسعه میدان‌های گازی، ظرفیت تولید گاز افزایش خواهد یافت و شاهد پایداری گازرسانی در زمستان خواهیم بود.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت در پنجمین سفر استانی خود در حاشیه بازدید از پالایشگاه گازی فراشبند از تخصیص ۱۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نفت به طرح‌های مسئولیت اجتماعی استان فارس در این سفر خبر داد و گفت: این اعتبار برای پروژه‌های رفاهی، آموزشی، بهداشتی و راهسازی در نظر گرفته شده که ۸۰۰ میلیارد تومان آن برای احداث جاده‌ها و ۲۵۰ میلیارد تومان آن نیز برای ۲۴۹ پروژه رفاهی، آموزشی و فرهنگی از جمله کمک به بیمارستان زینبیه شیراز و مجتمع حوزه فناوری (۱۵ میلیارد تومان) در نظر گرفته شده است که ان‌شاءالله مجتمع حوزه فناوری تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در حوزه مسئولیت اجتماعی، اعتقاد ما بر این است که متناسب با توسعه میدان‌ها و ذخایر گازی و نفتی، مردم نیز باید از مواهب طرح‌های صنعتی همجوار خود بهره‌مند شوند بنابراین در این سفر وزارت نفت ۱۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی