بررسی مزایای استفاده از گلد پس در بازی کلش آف کلنز


بازی کلش آف کلنز از آن سری از بازی هایی است که حتی اگر با بازی های پلتفرم موبایل آشنا نباشید هم اسم این بازی به گوشتان خورده است.

نکته مهمی که در رابطه با این بازی وجود دارد استفاده از بازیکنان و آیتم های بازی است که می تواند به راحتی سطح شما در بازی را بالا برده و آیتم های جدید در بازی برای شما ایجاد نماید. اما راه مناسبی برای به دست آوردن این ویژگی ها وجود دارد که می توانید بدون صرف وقت زیاد آن ها را به دست آورید. پس اگر شما نیز به دنبال این روش هستید، با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی گلد پس (Gold Pass) در این بازی آشنا کنیم و مزایای آن را بر شماریم.

بررسی مزایای استفاده از گلد پس در بازی کلش آف کلنز

گیم پلی و سازنده بازی کلش آف کلنز

بیایید ابتدا در رابطه با این بازی و سازنده آن اطلاعاتی را مرور کنیم. بازی کلش آف کلنز یک بازی در سبک استراتژیک است و ابتدا در سال 2012 توسط کمپانی سوپر سل به دنیای گیم معرفی شد. این بازی از همان ابتدا توانست نظرات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند. بازی کلش آف کلنز یک بازی بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور است که می تواند به راحتی ساعت ها شما را مشغول کند.

قابلیت بازی آنلاین این بازی توانسته بسیاری از گیمر ها را به سمت خود جلب کند. در ابتدای شروع این بازی شما در یک نقشه بسیار پهناور دارای قطعه ای زمین می شوید و امکانات زیادی نیز در اختیار ندارید. با حمله به دیگر قلعه ها و رقیبان و دفاع از قلعه خود، می توانید کم کم و به تدریج، امتیاز جمع آوری کنید و به وسیله این امتیازات، ویژگی های مختلف بازی را به دست آورید.

اما روش دیگری نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آن به راحتی ویژگی های مختلف بازی که برای به دست آوردن آن ها در حالت عادی می بایست ساعت ها وقت بگذارید را به دست آورید. این روش که اصطلاحا به آن بلیط طلایی می گویند، روش گلد پس (Gold Pass) نام دارد.

بررسی مزایای استفاده از گلد پس در بازی کلش آف کلنز

مزایای استفاده از روش گلد پس (Gold Pass) در بازی Clash Of Clans

با استفاده از این شیوه می توانید به قابلیت های زیر دست پیدا نمایید:

با خرید گلد پس می توانید از جم برای آزاد کردن لیست جوایز جدید استفاده نمایید خرید گلد پس برای بالا بردن سرعت ساخت نیروها بسیار کاربرد دارد در هر فصل می توانید با گلد پس، ظرفیت بانک را بالا ببرید با استفاده از گلد پس در مدت زمان کمتر و با صرف منابع کمتر می توانید سربازان خود را ارتقا دهید

چگونه می توان موجودی گلد پس را مشاهده کرد؟

برای مشاهده موجودی گلد پس حساب خود می توانید به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا بر روی setting کلیک کنید در قسمتی که لوگو سوپرسل وجود دارد روی connected کلیک کنید گزینه my games را انتخاب کنید سپس بر روی clash of clans کلیک کنید

چگونه گلد پس تهیه کنیم؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت آسان جم است. سایت آسان جم یکی از قدیمی ترین و پر مخاطب ترین سایت های ارائه دهنده خدمات بازی های آنلاین است که می توانید با استفاده از این سایت، موجودی گلد پس خود را افزایش دهید. تنها کافی است به سایت مراجعه کرده و سپس مقدار گلد پس مورد نیاز خود را خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن این موجودی به حسابتان انتقال پیدا کند.

* رپورتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟