متلک لیلا حاتمی به دختران پلنگ ایرانی + فیلم


متلک  لیلا حاتمی به دختران پلنگ ایرانی  + فیلم

لیلا حاتمی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما به آرایش کردن دخترهای امروزی و طبیعی بودن چهره خودش صحبت کرد.

لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. پدر لیلا حاتمی علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما بود. او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. لیلا حاتمی در مؤسسه پلی‌تکنیک فدرال لوزان شروع به تحصیل کرد. لیلا حاتمی تحصیل در این دانشگاه را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند. لیلا حاتمی به علت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت.

به گزارش رکنا، لیلا حاتمی بازیگر زن مشهور ایرانی که چهره زیبایی هم دارد در یک مصاحبه بدون آرایش کردن حاضر شد و درباره زیبایی طبیعی اش صحبت کرد. او در ابتدای صحبت خود را در کنار زیباترین انسان ها دید و گفت من تناسب در چهره برایم مهم هست.

لیلا حاتمی مدتی پیش با حضور در یک تبلیغ ایرانی که مربوط به یک یخچال بود (تبلیغ تخیلی) باعث سوژه شدن و ایجاد حاشیه هایی شد و برخی از رسانه ها از دستمزد میلیاردی او برای این تبلیغ صحبت کردند.

کنایه سنگین جناب خان به لیلا حاتمی

متلک  لیلا حاتمی به دختران پلنگ ایرانی  + فیلم

همانطور که گفتیم لیلا حاتمی با حضور در یک تبلیغ تخیلی از یخچال ایرانی سوژه های زیادی را به دست مردم داد که یکی از این واکنش ها مربوط به جناب خان عروسک معروف برنامه خندوانه بود. یک کار مشترک با یخچال داشتم که لحظه آخر این نقش را لیلا حاتمی از ما گرفت؛ نقش خوبی بود! سکانس مشترک بازی با یخچال داشتیم که نشد. ما هرچه حرف زدم یخچال جواب نداد تا لیلا حاتمی حرف زد یخچال جواب داد و لحظه آخر برنده شد. قرار بود ابتدا من نقش الی را بازی کنم؛ نقش الی تا لحظه آخر را با ترانه علیدوستی شانه به شانه پیش رفتیم. قرار بود یکی در آب بیفتد غرق شود؛ اول ترانه علیدوستی در آب افتاد و نیم ساعت زیر آب ماند و خوب غرق شد. اما من پریدم چون بچه جنوبم، در سه دور شنا، نجات پیدا کردم. گفتند این نقش باید غرق شود و لحظه آخر رد شدم.

متلک  لیلا حاتمی به دختران پلنگ ایرانی  + فیلم

متلک  لیلا حاتمی به دختران پلنگ ایرانی  + فیلم

منبع: برخط نیوز

حجم ویدیو: 5.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا