گفتگو با حمید ماهی صفت «پدر استند آپ کمدی ایران»+فیلم


گفتگو با حمید ماهی صفت «پدر استند آپ کمدی ایران»+فیلم

حمید رضا ماهی صفت کمدین ایرانی (متولد 20 بهمن ماه سال 1338 در شیراز) است. از وی گاهی با نام مستربین ایرانی یاد می‌شود. وی... ادامه مطلب نوشته گفتگو با حمید ماهی صفت «پدر استند آپ کمدی ایران»+فیلم اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

حمید رضا ماهی صفت کمدین ایرانی (متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۳۸ در شیراز) است. از وی گاهی با نام مستربین ایرانی یاد می‌شود. وی اولین استندآپ کمدین بعد از انقلاب اسلامی در ایران است.

حمیدرضا ماهی صفت متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۳۸ در شیراز است. پدری شیرازی و مادری اصفهانی دارد. دیپلم ریاضی دارد و دارای دو فرزند به نام علی و سارا است. او که به بمب خنده ایران معروف است از سال‌های نوجوانی و در اردوهای پیشاهنگی فعایت هنری خود را در زمینه لطیفه و تقلید صدا آغاز کرد و با توجه به تحولات انقلاب این فعالیت متوقف شد و در سال ۱۳۶۰ به صورت غیررسمی و در سال ۱۳۷۶ به صورت رسمی به عنوان پیشه ادامه پیدا کرد.

حمید رضا ماهی صفت سفیر خنده ایران

وی سفیر خنده ایران به اکثر کشورهای جهان بوده و لبخند بر روی لب میلیون‌ها ایرانی در سراسر جهان نشانده‌است. حمیدرضا ماهی صفت در کارهای فرهنگی نیز فعالیت دارد. چاپ و نشر کتاب آموزش نماز به صورت رایگان در سراسر کشور گوشه‌ای از فعالیتهای فرهنگی ماهی صفت محسوب می‌شود که تاکنون موفق به ۳ بار ثبت رکورد اهداء کتاب رایگان با تیراژ ۵ میلیون جلد در گینس شده‌است. همچنین کتاب پیامک‌های قرآنی اثر اوست.

حمید ماهی صفت متأهل و دارای دو فرزند به نام‌های علی و سارا می‌باشد. همچنین ایشان دو خواهر به نام‌های شهلا ماهی صفت و آذر ماهی صفت دارد.

به گفته برخی و خود وی او رکورددار اهدای رایگان کتاب آموزش نماز در دنیاست.

در سال ۲۰۱۱ و هم در سال ۲۰۱۳ کسی در جهان نبوده که به اندازه من کتاب آموزش نماز را به مردم کادو بدهد و این موضوعی بود که در کتاب گینس هم ثبت شد.
وی در این خصوص به رکوردی در سال ۲۰۱۵ اشاره می‌کند:

کتاب «آموزش نماز» از جمله آثار جدید من در این نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی کتاب است که با داشتن ۵ میلیون جلد به دانش آموزان وطنم اهدا می‌شود که این کتاب توانسته‌است رکورد دار کتاب آموزش نماز در سال ۲۰۱۵ باشد.

فیلم گفتگوی حمید رضا ماهی صفت، پدر استند آپ کمدی ایران با مجید بهره مند را در ادامه ببینید :

منبع : پارسینه/ویکی پدیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!