دانلود بازی ورزشی جالب و سرگرم کننده فوتبال کله‌ای 2 اندروید!


موبنا – اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی فوتبال هستید، Head Ball 2 را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و به جمع هزاران کاربر آنلاین اش ملحق شوید، قرار است در این انجمن هرکس مهارت های خود را ثابت کند و در صدر جدول امتیازات قرار بگیرد! در بازی Head Ball 2 شما به هدایت و کنترل کارکتر اصلی که یک بازیکن است مشغول می شوید و باید با انجام حرکات...

موبنا – اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی فوتبال هستید، Head Ball 2 را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و به جمع هزاران کاربر آنلاین اش ملحق شوید، قرار است در این انجمن هرکس مهارت های خود را ثابت کند و در صدر جدول امتیازات قرار بگیرد! در بازی Head Ball 2 شما به هدایت و کنترل کارکتر اصلی که یک بازیکن است مشغول می شوید و باید با انجام حرکات مختلف و زدن گل مهارت ها را بهبود ببخشید و به عنوان یک بازیکن رویایی مشهور شوید!

دانلود بازی ورزشی جالب و سرگرم کننده فوتبال کله‌ای 2 اندروید!

ده ها مهارت مختلف در بازی Head Ball 2 وجود دارد که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری باز کنید و قدرت کارکتر را افزایش دهید! کنترلرهای دکمه و لمسی بازی به شما امکان حرکت و شوت اسان را می دهد ؛ شما باید با سرعت عمل بالای خود، توپ را وارد دروازه رقیب تان کنید ؛ رقیب شما ممکن است از هرکجای این کره خاکی باشد حتی از همین کشور عزیزمان ایران [که با پرچم کشور رقیب برایتان مشخص شده!]. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. Head Ball 2 یک بازی آنلاین و رقابتی برای پر کردن اوقات فراغت تان است که به بهترین شکل ممکن ساخته شده است.

دانلود بازی ورزشی جالب و سرگرم کننده فوتبال کله‌ای 2 اندروید!

برخی از ویژگی های بازی ورزشی Head Ball 2 اندروید:

شرکت در مسابقات انلاین فوتبال 1 در مقابل 1 حضور بازیکنان از کشورهای مختلف سراسر جهان شرکت در مسابقه 90 ثانیه ای و گلباران کردن حریف برای رسیدن به پیروزی در دسترس بودن +125 کارکتر مختلف با امکان انتخاب از میان ان ها امکان ارتقا و ی اشخصی شخصیت موردعلاقه خود در دسترس بودن صدها لوارم جانبی مختلف برای بهبود عملکرد کارکتر خود حضور در ماموریت های روزانه برای کسب جوایز مختلف بروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی

دانلود بازی ورزشی جالب و سرگرم کننده فوتبال کله‌ای 2 اندروید!

بازی Head Ball 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که آخرین و جدیدترین نسخه اش را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی فوتبال کله ای 2 توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است. شما می توانید همیشه جدیدترین ورژن و اپدیت بازی فوتبال کله ای 2 را از همین صفحه با یک کلیک دریافت کنید، ما همیشه بروزرسانی های بازی را همزمان با انتشار عرضه می کنیم.

توجه : سرور بازی قوی است و هک نمی شود [ بازی مود ندارد] .

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – 130 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...