بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- آغاز فعالیت کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه گذاران در شهرستان بردسکن و گشایش نمایشگاه خوشنویسی گروهی با حضور اساتید برجسته استان خراسان رضوی در کاشمر عناوین اخبار کوتاه روز پنجشنبه خراسان رضوی است.

بردسکن- مدیر شهرک صنعتی بردسکن از فعالیت کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه گذاران مشروع در این شهرستان خبرداد.مهدی امینی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار ازشهرک صنعتی بردسکن به ایرنا گفت: متاسفانه سه واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بردسکن به دلیل عدم باز پرداخت تسهیلات، طبق تضمین بانکی اجاره به شرط تملیک بوده و در اختیار بانک های مربوطه قرار گرفتند که دستگاه قضا در تعیین تکلیف واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مشکل دار حمایت‌های خوبی داشته است. وی ادامه داد: مکاتباتی با دستگاه‌های متولی انجام و از آنها خواسته شده نسبت به معرفی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مشکل‌دار و یا غیرفعال به این کمیسیون اقدام کنند تا پس از بررسی با دستگاه‌های مربوطه اختلافات و مشکلات رفع و آنها وارد چرخه تولید شوند.

کاشمر- نمایشگاه خوشنویسی گروهی با نام جمع مشتاقان با حضور اساتید برجسته استان خراسان رضوی و شهرستانی در کاشمر گشایش یافت.رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر پنجشنبه شب در این مراسم گفت: در این نمایشگاه ۶۰ تابلوی خوشنویسی از ۱۷ خوشنویس شهرستان کاشمر به نمایش در آمده است.علی توکلی افزود: ۱۷ نفر از این افراد درجه استادی، هشت نفر فوق ممتاز و باقی ممتاز هستند که موضوعات آثار خود را از اشعار سعدی، حافظ، مولانا و اشعار معاصر انتخاب و در سبک های نستعلیق و شکسته نستعلیق تحریر کرده اند. وی اضافه کرد: نمایشگاه خوشنویسی جمع مشتاقان از ۲۲ تا ۲۷ مهرماه برقرار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)