رییس کل دادگستری از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کرد


رییس کل دادگستری از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کرد

کرمانشاه- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و دادستان عمومی و انقلاب و 32 تن از قضات محاکم انقلاب، دادسرا و اجرای احکام کیفری استان عصر پنجشنبه از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدیدها، تسهیلات قضایی و ارفاقات قانونی، اعطای مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط و مسایلی از این دست به زندانیان واجد شرایط اعطا می شود.

«پرویز توسلی زاده» اضافه کرد: باتوجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و مقرر شد که این بازدیدها به صورت مستمر برگزار شود.

وی یادآور شد: در بازدید از زندان ها علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان ها از نظر رفاهی، بهداشتی و غذایی نیز مورد بررسی قرار گرفت و بازدید میدانی از برخی بندهای زندان صورت گرفت.

در بازدید مسوولان قضایی کرمانشاه از زندان مرکزی کرمانشاه علاوه بر رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و ۳۲ نفر از قضات محاکم مختلف با زندانیان دیدار چهره به چهره داشته و مشکلات قضایی زندانیان را بررسی و دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

این بازدید در راستای اجرای سیاست های رییس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به وضعیت زندانیان در زندان ها صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان