درخواست تحقیرآور ریحانه پارسا از مردم + فیلم


 درخواست تحقیرآور ریحانه پارسا از مردم   + فیلم

رکنا : درخواست عجیب ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی و کشف حجاب کرده از مردم با پررویی و تحقیر را در این ویدئو ببینید.

ریحانه پارسا شخصیت زننده ای دارد. اینستاگرام منبع درآمد و شهرت ریحانه پارسا شده است. هربار فیلم ها و استوری های مختلفی از ریحانه پارسا منتشر می شود. به تازگی ریحانه پارسا از مردم خواسته است که یک لینک را دنبال کنند وگرنه از صفحه ریحانه پارسا بیرون بروند!

توهین ریحانه پارسا به مردم

واقعا معلوم نیست مردمی که ریحانه پارسا را فالو می کنند چرا با این همه توهینی که به آنها می کند باز هم اصرار دارند که او را دنبال داشته باشند ! ولی در عوض یک مسئول یا شخص داخلی به آنها تو بگوید سریع به او حمله می کنند!

او این روزها با هر روشی از مردم می خواهد که به یوتیوب او بروند و او را فالور کنند و از آنجا ویدیوهای او را ببینند و دلیلش هم مشخص است (کسب درامد دلاری). اکثر مردم نمی دانند با رفتن به یوتیوب و دیدن ویدیوهای چرت و پرت ریحانه پارسا چه درآمدی به او هدیه می دهند آن هم به دلار !

بدشانسی ریحانه پارسا در کسب درآمد

ریحانه پارسا بد موقعی به ترکیه رفت و اقدام به کشف حجاب کرد. می گوییم بد به این دلیل که واقعا دیگه دیر شده بود و امثال میلاد حاتمی و پویان مختاری همه پول مردم رو بالا کشیده بودن و سایت های شرطبندی و قمار دیگه به سقوط نزدیک شده بود و همچنین با دستگیری میلاد حاتمی رونق این سایت ها خیلی کمتر شد به حدی که حتی پویان مختاری هم به لندن فرار کرد و الان چند نخاله نه چندان مشهور در حال تبلیغ سایت شرطبندی هستند وگرنه سرشبکه های اصلی از هم پاشیده شده است. و این اتفاق ها تاثیرش در زندگی ریحانه پارسا مشخص است که بازیگری که برای حضور در یک برنامه تلویزیونی در ایران صد میلیون پول گرفته بود حالا برای گذراندن زندگی در ترکیه گدایی می کند.

منبع : پاتوق آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 1.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات رایزنی‌های 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم با منتخبین