ادعای جنجالی رسانه قطری ؛ سرمربی مشهور اروپایی حریفان ایران در آستانه اخراج


ادعای جنجالی رسانه قطری ؛ سرمربی مشهور اروپایی حریفان ایران در آستانه اخراج

رسانه الکاس قطر به تازگی مدعی شده است فدراسیون فوتبال عراق به دنبال جانشینی مناسب برای دیک ادووکات می باشد. نوشته ادعای جنجالی رسانه قطری ؛ سرمربی مشهور اروپایی حریفان ایران در آستانه اخراج اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای جنجالی رسانه قطری ؛ سرمربی مشهور اروپایی حریفان ایران در آستانه اخراج

احتمال برکناری دیک ادووکات از هدایت تیم ملی عراق پس از کسب نتایج ضعیف در انتخابی جام جهانی
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۵
ادعای جنجالی رسانه قطری ؛ سرمربی مشهور اروپایی حریفان ایران در آستانه اخراج

رسانه الکاس قطر به تازگی مدعی شده است فدراسیون فوتبال عراق به دنبال جانشینی مناسب برای دیک ادووکات می باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال عراق در حال بررسی دلایل ناکامی تیم ملی این کشور در مرحله مقدماتی جام جهانی است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی عراق که یکی از حریفان ایران در گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی است، در چهار مسابقه اخیرش در این رقابت‌ها هیچ بردی به دست نیاورده و سه تساوی و یک شکست برابر شاگردان دراگان اسکوچیچ داشته و شرایط خوبی در این بازی‌ها ندارد.

عراق که پس از سه سال همکاری با سرچکو کاتانچ تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند و دیک ادووکات هلندی را به‌عنوان جانشین وی انتخاب کردند، تاکنون با هدایت این مربی سرشناس فوتبال جهان نتوانسته‌اند عملکرد موفقی داشته باشند و بدون برد بوده‌اند تا وضعیت پیچیده‌ای برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ پیدا کنند.

دیک ادووکات که با تجربه سرمربیگری در تیم‌های ملی هلند، روسیه و صربستان و حضور در باشگاه‌های آیندهوون، فاینورد، زنیت سنت‌پترزبورگ، رنجرز و … تصمیم گرفت هدایت تیم ملی عراق را برعهده بگیرد، اکنون مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال این کشور قرار گرفته و ممکن است خیلی زود به پایان کارش با این باشگاه برسد.

تیم ملی عراق در حال حاضر با ۳ امتیاز از چهار مسابقه و تفاضل گل کمتر نسبت به امارات در رتبه پنجم جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا قرار گرفته و فاصله ۷ امتیازی با تیم صدرنشین ایران و ۵ امتیازی با کره جنوبی رده دومی دارد تا مسیر دشواری برای رسیدن به جام جهانی داشته باشد.

رسانه قطری الکاس دقایقی قبل خبر داد فدراسیون فوتبال عراق تصمیم به تغییرات مهمی در تیم ملی این کشور گرفته که به‌زودی اعلام خواهد شد و با توجه به این خبر، بعید نیست آنها تصمیم به قطع همکاری با دوک ادووکات بگیرند.

همچنین شبکه الریاضیه عراق عنوان کرده قرار است به زودی جلسه‌ای بین رئیس فدراسیون فوتبال عراق و ادووکات، سرمربی تیم ملی این کشور برگزار شود تا درباره تغییر برخی از عناصر تیم به صحبت با او بپردازند که این مسائل پس از تساوی آنها مقابل امارات که خشم تماشاگران عراقی را به وجود آورده، اتفاق افتاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید