9000 پروژه آموزشی در سطح کشور وجود دارد


9000 پروژه آموزشی در سطح کشور وجود دارد

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 9000 پروژه آموزشی در سطح کشور وجود دارد.

فاطمه مهاجرانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سطح کشور حدود ۹ هزار پروژه وجود دارد و تقریبا در هر روز سال گذشته ۳۱ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ‌شده است.

وی تصریح کرد: اگر فضاهای ورزشی را نیز به آنها اضافه شود تعداد آنها قاعدتا بیشتر از این خواهد شد علی رغم کاهش بودجه نوسازی در سال ۱۴۰۰ سعی بر این است که از ظرفیت خیرین و نهادهای مانند بنیاد برکت و قرارگاه محرومیت‌زدایی تعداد کلاس‌های تحویلی را پایین نیاوریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: از محل محرومیت‌زدایی به خصوص برای مدارس حاشیه شهرها کمک های خوبی هست که سعی خواهیم کرد به کمک آن سامانی به مدارس حاشیه شهرها داده شود.

مهاجرانی اضافه کرد: اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده امیدواریم که به موضوع مهم آموزش و پرورش که یکی از بنیادین‌ترین نیازهای توسعه کشور هست، بپردازیم.

وی با اشاره به سفر به بروجرد، بیان کرد: امروز از مدارس چمران، فیض، مسکن مهر و روستای زرشکه بازدید به عمل آمد.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: برای مدرسه فیض خیر خواهیم آورد و با همکاری خیر به پایان خواهد رسید.

مهاجرانی اظهار کرد: برای پروژه مسکن مهر که نیمه تمام خیری است با بودجه دولتی تمام خواهد شد و برای پروژه زرشکه با همکاری بنیاد برکت آن را تمام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برای موضوع سرویس بهداشتی از محل محرومیت‌زدایی استان تدبیر و موضوع را تمام خواهند کرد و پروژه چمران نیز باید بررسی شود که کار را به فرم مناسب جمع کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط