زوار: شاخصه مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور جوانان در ویترین تکواندو ایران بود/ تیم امید باید در سریع‌ترین زمان تشکیل شود


زوار: شاخصه مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور جوانان در ویترین تکواندو ایران بود/ تیم امید باید در سریع‌ترین زمان تشکیل شود

سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن گفت: شاخصه بارز رقابت‌های جام باشگا‌های آسیا حضور بازیکنان باآتیه در ویترین تکواندوی ایران بود.

محمدرضا زوار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری دهمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا در ایران اظهار داشت: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در حالی برگزار شد که کشورمان همچنان با محدودیت‌های ایجاد شده از ویروس کرونا مواجه است، اما با برنامه‌ریزی خوب و به کارگیری تمهیدات لازم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، وضعیت ایمن و مناسبی در جهت اسکان تیم‌ها در هتل محل برگزاری ایجاد شد.

وی افزود: اتفاقی خوشایند که باعث شور و نشاط در میان باشگاه‌ها و تکواندوکاران ایرانی و همچنین کشورهای همسایه شد و شاهد بودیم با همکاری برخی مربیان و ورزشکاران ایرانی هیجان بسیار خوبی در این رویداد وجود داشت و برای اولین بار طی سال‌های گذشته رقابت جذابی بین سه باشگاه شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت. رقابتی که تا پایان مسابقات وجود داشت و هر لحظه جایگاه این سه تیم تغییر می‌کرد و جابه‌جا می‌شد و این نشانگر سطح مطلوب این مسابقات بود.

سرمربی تیم تکواندوی کن در مورد نایب قهرمانی این تیم عنوان کرد: همانگونه که قبل از مسابقات اعلام کرده بودیم، سیاست باشگاه لوازم خانگی کن همواره بر مبنای سازندگی و معرفی استعدادهای جدید در عرصه تکواندو کشور است و خدا را شکر می‌کنم که بنا به اذعان اساتید و کارشناسانی که در محل مسابقات حضور داشتند، جوانان باانگیزه و آینده‌دار ما مبارزات چشم‌نواز و زیبایی را به نمایش گذاشتند. ضمن اینکه کادر فنی باشگاه‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد نیز با اعتماد به نسل جوان تکواندو نشان دادند، با تزریق خودباوری و ارتقای ذهنی با نسل جدید می‌توان تکواندوی ایران را برای سالیان سال بیمه کرد.

زوار راجع به حضور چهره‌های جدید در مسابقات گفت: به نظرم شاخصه بارز این مسابقات قرار گرفتن تعدادی بازیکن باکیفیت و آینده‌دار و جویای نام در ویترین تکواندوی ایران بود. در تمامی اوزان نفراتی قرار گرفته بودند که می‌توانند با قدری اعتماد به آنها، طی سال‌های آینده در هر وزن چندین بازیکن همطراز به تیم‌های ملی تزریق کرد. مهمترین دستاورد این مسابقات، لزوم تشکیل تیم امید در سریع‌ترین زمان ممکن بود و یقین دارم با رفع برخی ایرادات فنی در این بازیکنان بتوانیم پشتوانه‌های خوبی را به تیم ملی تکواندوی بزرگسالان منتقل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جوانانی همچون آرین ابراهیم‌زاده، مهدی حاجی موسایی، راستین خواجوی، علی توکلی، صادق دهقانی، علیرضا نظری، علیرضا علیخان‌زاده، علیرضا عباسی، محمدحسین زاهدی، محمدمهدی عمادی، احمدرضا مختاری، مهران برخورداری، سعید فتحی و علیرضا نادعلیان نوید روزهای درخشانی را به اهالی تکواندوی ایران دادند.

سرمربی تیم تکواندوی کن در پایان عنوان کرد: ضمن احترام به تلاش و زحمات کلیه مربیان و ورزشکاران داخلی و خارجی که در این رویداد شرکت کردند، تبریک ویژه‌ای بابت موفقیت تیم‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی دارم که در فضایی کاملاً حرفه‌ای و ورزشی با رعایت اصول اخلاقی به هر چه بهتر شدن این مسابقات کمک کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش