فرمانده ناجا: مشکل مسکن کارکنان ناجا تا 3 سال آتی حل می‌شود


فرمانده ناجا: مشکل مسکن کارکنان ناجا تا 3 سال آتی حل می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مرزبانان و مرزنشینان تاکید کرد و گفت: افزایش رفاه در مرزها امنیت را به دنبال خواهد داشت.

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین اشتری در همایش ویدئو کنفرانسی امنیت پایدار با بیان اینکه مرزنشینان حافظان مرزها و حامی و همکاران مرزبانان هستند، گفت: بحمدالله امروز ارتباط بسیار خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان برقرار است و بنده در بسیاری از استان های مرزی که توفیق حضور داشتم عشق و علاقه مرزنشینان را به مرزبانان شاهد بودم؛ تمام سعی و تلاش مرزبانان این بوده که حافظ امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران باشند که بایستی قدردان زحمات این عزیزان و همچنین همکاری تمامی مرزنشینان باشیم.

وی ادامه داد: دقت و مراقبتی که مرزبانان به صورت شبانه روزی در بیش از ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز دارند باعث ایجاد امنیت در کل کشور خواهد بود؛ در فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی دیدیم که ایشان فرمودند: "امنیت داخل شهرها بستگی به مرزبانان و حافظان مرزهای ما دارد. "

وی ادامه داد: در حراست از مرزهای ایران اسلامی خون عزیزان اهل سنت و شیعه در کنار هم ریخته شده است، شهدایی که تا پای جان ایستادند و از کشور، قرآن و اسلام دفاع کردند و باعث خیر و برکت شدند که خشنودی پیامبر عظیم الشان را در پی خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما معتقدیم که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به دنبال شکاف و اختلاف هستند و از وحدت ما ضربه خورده اند و اگر نتوانستند در ملت غیور ایران اسلامی رخنه کنند به دلیل وحدت و رهبری حضرت امام (ره) و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم با قومیت های مختلف در کشور بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در روز اول هفته نیروی انتظامی خداوند متعال به ما لطف کردند و پیام سراسر روح بخش مقام معظم رهبری امام خامنه ای " مدظله العالی" صادر شد که این پیام مبارک را به فال نیک می گیریم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در پیام روح بخش خود نیروی انتظامی را ستون های استوار امنیت عنوان کردند؛ امنیت بالاترین نعمت برای هر کشور است، اگر امنیت نباشد پیشرفتی هم وجود نخواهد داشت و امروز تمامی پیشرفت های ما در سایه امنیت است؛ یکی از ستون های استوار امنیت؛ نیروی انتظامی است و این امر مهم برای ما بسیار ارزشمند است و از این بابت خداوند متعال را شاکریم.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی تاثیر مستقیم و اثربخشی در امنیت کشور دارد که در سال های اخیر برجستگی بیشتری یافته که این امر به برکت خون شهدا و مجاهدت های همکاران، روحیه انقلابی مرزبانان در اقصی نقاط کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: این برجستگی و پیشرفت را مدیون تلاش تمامی همکارانمان هستیم و از اینکه توانسته ایم رضایت فرماندهی معزز کل قوا را نیز به دست آوریم خداوند متعال را شکرگزاریم.

وی با تاکید بر اینکه مرزنشینان نیز تاثیر بسیاری در امنیت کشور از مرز تا مرکز دارند، خاطر نشان کرد: همکاری با دستگاه های متصدی و خدمات مردمی و همچنین همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا جنبه دیگری از ارزش های این سازمان است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: در بحث شیوع ویروس منحوس کرونا تعدادی از مردم در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند و خانواده های آنها داغدار شدند؛ از اینرو تمامی مسئولان مربوطه موظف هستند در رابطه با مقابله با ویروس منحوس کرونا و ریشه کن شدن آن بیش از گذشته تلاش کنند. در این خصوص عزم راسخی را در کشور شاهد هستیم که در راس آن تاکیدات مقام معظم رهبری است از اینرو بایستی بیش از پیش در موضوع مقابله با کرونا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه در موضوع مقابله با کرونا ورود پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: بحمداله مقام معظم رهبری از عملکرد شما عزیزان رضایت دارند که این امر جای تشکر و قدردانی و شکرگزاری دارد؛ به فرموده معظم له هر جا که مردم نیازمند خدمت رسانی هستند بایستی حضور پررنگ داشته باشیم.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه بایستی سطح خدمت رسانی به مردم را ارتقاء دهیم، گفت: در زمانی که کشور دچار بلایای طبیعی، بحران ها از جمله سیل و زلزله شد نیروی انتظامی حضور پررنگی داشت و در این خصوص مقام معظم رهبری فرمودند که "نیروی انتظامی در این حوزه خوش درخشیده است".

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه بایستی سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقاء دهیم، خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بایستی قدر نیروی انتظامی در چشم عموم مردم ارتقاء دهیم؛ باید با عملکرد خود اعتماد مردم به عنوان سرمایه عظیم را افزایش دهیم.

وی گفت: بحمد اله براساس نظرسنجی ها نیروی انتظامی جایگاه مطلوبی در بین مردم دارد؛ هر ساله اعتماد مردم به پلیس در حال افزایش است که باید این رضایت مندی بیش از گذشته ارتقاء یابد.

سردار اشتری تصریح کرد: نیازمندتر و مستحق تر از مرزنشینان در بحث خدمت رسانی نداریم از این رو در خدمت رسانی مضاعف، مرزنشینان بایستی در اولویت باشند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مرزبانان بایستی به عنوان اولویت مدنظر قرار گیرد؛ هر چقدر رفاه در مرزها بیشتر باشد امنیت نیز ارتقاء خواهد یافت.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: بایستی مشکلات و موضوعات مختلف برای تسهیل در خدمت رسانی به مردم و همچنین برطرف شدن مشکلات به مسئولان مربوطه انعکاس داده شود؛ از سویی ما نیز وظیفه داریم برای امنیت مرزها قوانین را رعایت کنیم.

وی در ادامه در خصوص رفع مشکلات معیشتی کارکنان عنوان کرد: ان شاء الله با انجام برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته تا سه سال آینده مشکل مسکن ملکی و سازمانی را حل می کنیم؛ اولویت ما در بحث مسکن سازمانی مرزبانان هستند.

سردار اشتری در خصوص تجهیزات مرزبانی نیز عنوان کرد: بحمداله از نظر تجهیزات در وضعیت بسیار مناسبی قرار داریم که ان شاء الله وضعیت تجهیزات در آینده نیز تکمیل تر خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین ادامه داد: تجهیزات فنی و امکانات ویژه ای در دسترس مرزبانان قرار دارد که با توجه به شعار هفته ناجا ۱۴۰۰ "پلیس هوشمند، امنیت پایدار"، باید هوشمندسازی در مرزبانی را ارتقاء دهیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: بحمداله در موضوع هوشمندسازی اقدامات مطلوبی در مرزبانی انجام شده و دارای تجهیزات اپتیکی خوبی هستیم به طوری که گروه های اشرار و ضدانقلاب با اشراف اطلاعاتی مرزبانان کمتر توانستند در مرزها نفوذ داشته و بسیاری ازآنها قبل از مرزها زمین گیر شده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: خدا را شاکریم که امروز یکی از خواسته های مرزنشینان، معتمدان، سران طوایف و قبایل کمک به مرزبانان و ارتقاء پاسگاه های مرزی است در واقع این عزیزان ارتقاء پاسگاه مرزی را ارتقاء محل زندگی خود می دانند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار اشتری گفت: پاسگاه های مرزی نماینده حاکمیت و پاسخگوی مردم هستند و این انس و الفت بین پاسگاه ها و مردم دو طرفه است که هر چقدر این ارتباط تقویت شود باعث رشد همه جانبه منطقه نیز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج