اختتامیه نهمین جشنواره منطقه‌ای شعر انتظار در بیجار برگزار می‌شود


اختتامیه نهمین جشنواره منطقه‌ای شعر انتظار در بیجار برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار گفت: اختتامیه نهمین جشنواره منطقه‌ای شعر انتظار روز یکشنبه 25 مهرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

عباس محمد مرادیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اختتامیه نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار با حضور شاعران فرهیخته از ۹ استان کشور هفته آینده و روز یکشنبه ۲۵ مهرماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امیرنظام گروس شهر بیجار برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار با حضور هنرمندان استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین در سه بخش کُردی و فارسی و ترکی برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار یادآور شد: هنرمندان حاضر در این جشنواره حداقل می‌توانند در یک یا ۲ بخش و در هر بخش حداقل ۲ اثر و حداکثر پنج اثر ارسال کنند.

وی اضافه کرد: با پایان یافتن ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۹۹ اثر دریافت شده که ۶۰ اثر فارسی، ۲۳ اثر ترکی و ۱۶ اثر کُردی است که توسط سه داور آثار برگزیده انتخاب و در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

جشنواره شعر انتظار با هدف ترویج فرهنگ مهدودیت و معرفی آن به نسل جوان برگزار می‌شود.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا