خبری مهم از خرید خارجی استقلال


خبری مهم از خرید خارجی استقلال

کوین یامگا که برای عقد قرارداد با استقلال منتظر نتیجه تست های پزشکی بود، با گذراندن موفقیت آمیز این تست ها امشب یا نهایتا فردا قرارداد خود را با آبی ها امضا خواهد کرد. نوشته خبری مهم از خرید خارجی استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری مهم از خرید خارجی استقلال

کوین یامگا تست های پزشکی استقلال را با موفقیت پشت سر گذاشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰
خبری مهم از خرید خارجی استقلال

کوین یامگا که برای عقد قرارداد با استقلال منتظر نتیجه تست های پزشکی بود، با گذراندن موفقیت آمیز این تست ها امشب یا نهایتا فردا قرارداد خود را با آبی ها امضا خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع راست فرانسوی مورد نظر استقلال تست های پزشکی اش را با موفقیت پشت سر گذاشت.

کوین یامگا بازیکنی است که با سابقه بازی در باشگاه های کیه‌وو ایتالیا، روبر سیه‌نا ایتالیا، آرتزو ایتالیا، کارپی ایتالیا، پسکارا ایتالیا، لابریسون فرانسه، دسپورتیوو آوس پرتغال و وایله دانمارک چهارشنبه شب وارد ایران شد تا بعد از موفقیت در تست های پزشکی قراردادش را با این باشگاه نهایی کند.

در این بین یامگا روز پنجشنبه برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی راهی ایفمارک شد که پیگیری خبرنگاران نشان می دهد این بازیکن از نظر سلامت هیچ مشکلی ندارد.

با این شرایط یامگا امروز یا فردا قراردادش را با استقلال تهران نهایی می کند و به زودی به تمرینات این تیم اضافه می شود تا با وریا غفوری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آبی ها رقابت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها