مدل لباس های کپی شده بایگران ایران از سلبریتی های هالیوودی


مدل لباس های کپی شده بازیگران ایران از سلبریتی های هالیوودی تصاویری از بایگران و چهره های خانم سینما و تلوزیون که مدل لباس های آنها از سلبریتی های هالیوود کپی شده و با شرکت در جشواره های فیلم فجر با این مدل لباس ها سوژه داغ شدند!!؟ مدل لباس سحر قریشی سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران و بازیگر است او تا دبیرستان تحصیل کرده و زمانی که متاهل...

مدل لباس های کپی شده بازیگران ایران از سلبریتی های هالیوودی

تصاویری از بایگران و چهره های خانم سینما و تلوزیون که مدل لباس های آنها از سلبریتی های هالیوود کپی شده و با شرکت در جشواره های فیلم فجر با این مدل لباس ها سوژه داغ شدند!!؟

مدل لباس سحر قریشی

مدل لباس های کپی شده بایگران ایران از سلبریتی های هالیوودی

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران و بازیگر است او تا دبیرستان تحصیل کرده و زمانی که متاهل بوده است وارد عرصه بازیگری شده است ، او بعد از طلاق از همسر اول خود چند رابطه عاشقانه به سر انجام نرسیده را تجربه کرده است. سحر قریشی یک برادر دارد و علاقه به بازیگری از سنین کودکی در وجود او بوده است.

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

ازدواج اول و طلاق

اولین بار قبل از شروع بازیگری تقریبا در سن 17 سالگی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق و جدایی ختم شد. مهران اخوان ذاکر درباره علت جدایی اش از سحر قریشی می گوید پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم.

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از یکدیگر جدا شدیم.
بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد و به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند.

رابطه با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.

سحر دولتشاهی

مدل لباس های کپی شده بایگران ایران از سلبریتی های هالیوودی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ماه ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان انگلیسی است مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است
وی فعالیت خود را از اوخره دهه ۷۰ با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد. شروع حرفه ای در تئانر هم در سال ۷۹ و ۸۰ بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال ۱۳۸۳ معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال ۱۳۸۶ نیز وارد قاب تلویزیون شد.

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال ۱۳۸۸ با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد

الهام حمیدی

مدل لباس های کپی شده بایگران ایران از سلبریتی های هالیوودی

الهام حمیدی زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶ هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است.

در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما گردید. از مجموعه‌های تلویزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد.

او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد. او در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

ازدواج هایش

طلاق الهام حمیدی، الهام حمیدی پشت پرده نگفتن ماجرای طلاقش در دورهمی را لو داد. ماجرای دردسر جمله ازدواج نکردم برای الهام حمیدی در برنامه دورهمی و حمله شدید کاربران مجازی الهام حمیدی جمعه 11 تیر ماه سال گذشته، در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد، و در بخشی از این برنامه گفت:

ازدواج نکرده و مجرد است. و اکنون در مان کوتاهی دومین فرزند این چهره ی سینمایی به دنیا امد و اکنون یک دختر و پسر دارد.

نگاهی کوتاه به بازیگر حیوان باز سینما و تلوزیون ایران نفیسه روشن

مدل لباس های کپی شده بایگران ایران از سلبریتی های هالیوودی

کپی لباس از برج آزادی تهران توسط نفسیه روشن!!

مدل لباس های کپی شده بایگران ایران از سلبریتی های هالیوودی

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد، سفیر دوقلوها و عاشق حیوانات است، همسرش خلبان هواپیماهای مسافربری است و سقف آرزوهایش گرفتن سیمرغ جشنواره فجر می باشد.

نفیسه روشن با بهنام ازدواج کرده است، همسرش خلبان هواپیماهای مسافربری است. زندگی با یک خلبان خیلی سخت است.

حامی حیوانات

نفیسه روشن از معدود بازیگرانی است که فعالیت های در حمایت از حیوانات دارد. دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده اند و دیدن حیوانات مختلف از جمله روباه، سمور، مار و… باعث شده است که از آنها نترسد و اتفاقا موجودات زنده را دوست داشته باشد
و با انتشار تصاویری در آغو ش انواع گونه حیوانات وحشی و اهلی به شهرت بازیگر حیوان باز رسیده است!!

مینا وحید

مدل لباس های کپی شده بایگران ایران از سلبریتی های هالیوودی

مینا وحید بازیگر ایرانی متولد ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در شهر رشت، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد تئاتر، بازیگر سینما و تلویزیون است.

مینا در خانواده ای با سه فرزند بزرگ شده است و دارای یک برادر به نام میلاد وحید و یک خواهر است. اولین نقش پررنگ مینا وحید در سینما با ایفای نقش در فیلم سینمایی “دوران عاشقی” به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود،فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر هم شد.

پس از آن ایفای نقش مریم مهرزاد در سریال شهرزاد که نامزد امیرحسین رستمی در نقش بابک یگانه (دوست فرهاد دماوندی)، را می توان یکی از معروف ترین ایفای نقش های مینا وحید دانست. مینا وحید در فیلم‌ هایی مثل “کفشهایم کو؟” از کیومرث پوراحمد و هایلایت نیز حضور داشته است. مینا وحید تاکنون ازدواج نکرده است.

شیلا خداداد

مدل لباس های کپی شده بایگران ایران از سلبریتی های هالیوودی

شیلا خداداد زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد.

در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

شیلا خداداد از نظر بعضی از افراد، زندگی مشترک «یک پزشک و یک هنرپیشه کار ساده ای نیست، چرا که حرفه هر دوی آنها به گونه ای است که احتیاج به درک زیادی دارد، هردوی ما، فارغ از حرفه ای که داشتیم، سعی مان بر این بود که بتوانیم با عشق در کنار هم زندگی کنیم و با کمرنگ کردن مسائل حاشیه ای، عشق و علاقه مان در زندگی را پررنگ کنیم.

به نظر من در زندگی مشترک گذشت حرف اول را می زند و تا زمانی که زن و شوهر به این عنصر جادویی توجه داشته باشند، زندگی شان از دوام برخوردار است.

مطالب مرتبط

تیپ و مدل لباس بازیگران در 36مین جشنواره فیلم/ عکس های داغ بازیگران

مدل لباس بازیگران در جشن منتقدان/ از مانتو تا شلوار سنبادی دولتشاهی

جدیدترین تیپ و استایل بازیگران/ مدل مانتو و لباس لاکچری و کیوت


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا