سهیل یحیی زاده مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شد


با حکم رئیس فراکسیون راهبردی مجلس، سهیل یحیی زاده مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی شد. به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی طی حکمی سهیل یحیی زاده از اعضای کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را بعنوان مدیر کمیته ارتباطات و فناوری...

سهیل یحیی زاده مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شد

با حکم رئیس فراکسیون راهبردی مجلس، سهیل یحیی زاده مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی طی حکمی سهیل یحیی زاده از اعضای کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را بعنوان مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات این فراکسیون منصوب کرد.
هدف از تشکیل این کمیته در فراکسیون راهبردی مجلس، حمایت از توسعه شبکه ملی اطلاعات، توسعه شبکه ثابت و همراه و حمایت از کسب و کارهای دیجیتال و توسعه و حمایت از تولیدات مخابراتی داخلی و شبکه اعلام شده است.
بنابر اعلام قرار است در این فراکسیون فضای تعاملی بین فعالین بخش و خانه ملت توسط یحیی زاده توسعه یابد.
پیش از این میرتاج الدینی درباره اولویت‌ها و اهداف فراکسیون راهبردی مجلس یازدهم گفته بود: در فراکسیون می‌خواهیم مسأله‌محور و با برنامه‌ریزی ۴ساله نگاهی راهبردی به امور داشته باشیم و اولویت‌های جامعه را با نظر اعضا تعیین کنیم تا مسائل اصلی را به‌طور ویژه در دوره‌ای چهارساله پیش ببریم.
احیای نگاه کلان و تفکر راهبردی در مجلس، تدوین برنامه راهبردی مجلس یازدهم با اولویت بندی مسائل و مشکلات جامعه، هم اندیشی و تضارب آرا در مسائل مهم و اساسی کشور و اقدام به موقع نسبت به طرح‌های مهم و سازنده و دوری از روزمرگی غیرمفید در مجلس از جمله اهداف این فراکسیون عنوان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ