واکسیناسیون 80 درصد کارگران واحدهای تولیدی زنجان


واکسیناسیون 80 درصد کارگران واحدهای تولیدی زنجان

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، از انجام واکسیناسیون 80 درصد کارگران واحدهای تولیدی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، محمدرضا انصاری گفت: کارگران مولدترین بخش جامعه هستند و بار اقتصادی کشور بر دوش آن‌ها است، از این رو سلامت کارگران یک موضوع بسیار مهم است.

وی با اشاره به نظارت بر صیانت از سلامت جامعه کار و تلاش استان، عنوان کرد: روند واکسیناسیون کارگران واحدهای تولیدی استان با سرعت ادامه داشته و رو به اتمام است.

این مسئول ادامه داد: هزینه دریافت واکسن برای همه کارگران و شاغلان کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور رایگان است.

انصاری تصریح کرد: با انجام واکسیناسیون، همه شاغلان بالای ۱۸ سال تحت پوشش واکسن قرار گیرند که با اجرای آن شاهد ارتقای ایمنی کارگران واحدهای تولیدی استان خواهیم بود.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: تاکنون ۸۰ درصد کارگران واحدهای تولیدی استان زنجان واکسینه شده‌اند و امیدواریم به زودی روند واکسیناسیون جامعه کار و تلاش استان، پایان یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است