افتتاح پروژه‌های وقف با حضور معاون فرهنگی اوقاف در قزوین


افتتاح پروژه‌های وقف با حضور معاون فرهنگی اوقاف در قزوین

معاون اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه امروز 24 مهر به قزوین سفر کرد.

صبح امروز شنبه ۲۴ مهر حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طی سفر یک‌روزه وارد قزوین شد؛ در طول این سفر از ۸ پروژه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بهره‌برداری، کلنگ زنی و پرده‌برداری خواهد شد. در ابتدای سفر، مهمانسرای اداره کل اوقاف استان که بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال بازسازی‌شده بود، بهره‌برداری شد.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، همچنین در این سفر یک‌روزه پروژه احداث شبستان امامزاده اسماعیل (ع) شهر قزوین، کلنگ زنی خواهد شد و هزینه ساخت و اتمام این پروژه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است و توسط اداره کل اوقاف استان قزوین اجرا می‌شود.

بنا بر این خبر با حضور معاون اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از ۳۲ واحد مسکونی در شهر بیدستان بهره‌برداری شد که این ۳۲ واحد مربوط به مجتمع ۱۶۰ واحدی بیدستان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام