فعالیت محدود تاسیسات گردشگری بویراحمد مجاز شد


فعالیت محدود تاسیسات گردشگری بویراحمد مجاز شد

یاسوج- ایرنا- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد گفت: تأسیسات گردشگری با 30 درصد پذیرش در این شهرستان می توانند فعالیت خود را پس از محدودیت های دوران کرونا آغاز کنند. 

سید روح‌الله وحدتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برای ادامه مبارزه با کرونا الزامی است و مجریان بخش خصوصی باید این پروتکل ها را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی کرونا همه کارکنان و نیروهای خدماتی در تأسیسات گردشگری باید کارت واکسیناسیون کووید 19 داشته باشند.

وحدتی بیان کرد: عملیات غربالگری به منظور حفظ سلامت مردم می بایست در تمام ورودی تأسیسات گردشگری شهرستان بویراحمد انجام شود.

تابستان امسال با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا فعالیت تمامی مکان ها و تاسیسات گردشگری در استان ممنوع بود.

در راستای نظارت بر رعایت این محدودیت ها هتل ها،هتل آپارتمان ها،رستوران های سنتی و باغ آبشار یاسوج بصورت مستمر مورد بررسی قرار می گرفت.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰جاذبه طبیعی، ۷۷۰ منطقه تاریخی و جلوه های مردم شناسی در دوران پیش از انتشار ویروس کرونا سالیانه میزبان سه میلیون نفر گردشگر بود.

بیش از ۶۷۵هزار نفر از زمان شروع طرح واکسیناسیون تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

از این تعداد بیش از ۴۳۳ هزار نفر دُز اول و حدود ۲۴۵هزار نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون تاکنون حدود ۸۰درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس