معرفی اولیه میتسوبیشی اوت لندر PHEV جدید 2023


میتسوبیشی جدیدترین نسل اوت لندر را در ماه فوریه معرفی کرده اما در حرکتی سورپرایز کننده تصمیم گرفته نسخه به‌روز شده از مدل پلاگین هیبریدی قبلی را چند روز بعدتر به همگان نشان دهد. این تصمیم تقریباً هم‌زمان با معرفی نسل بعدی اوت لندر پلاگین هیبریدی بوده زیرا قرار است این مراسم در 28 اکتبر … The post معرفی اولیه میتسوبیشی اوت لندر PHEV جدید 2023...

میتسوبیشی جدیدترین نسل اوت لندر را در ماه فوریه معرفی کرده اما در حرکتی سورپرایز کننده تصمیم گرفته نسخه به‌روز شده از مدل پلاگین هیبریدی قبلی را چند روز بعدتر به همگان نشان دهد. این تصمیم تقریباً هم‌زمان با معرفی نسل بعدی اوت لندر پلاگین هیبریدی بوده زیرا قرار است این مراسم در ۲۸ اکتبر انجام شود. در همین اثنا میتسوبیشی تصاویر رسمی اقتصادی‌ترین نسخه اوت لندر را منتظر کرده است.

معرفی اولیه میتسوبیشی اوت لندر PHEV جدید 2023

واقعیت این است که از نظر طراحی ظاهری تفاوت زیادی بین نسخه پلاگین هیبریدی و استاندارد بنزینی وجود ندارد. بله یک درگاه شارژ و نشان پلاگین هیبرید EV روی درب‌های جلو و درب پشتی دیده می‌شود اما جدای از آن چیز قابل ذکر دیگری وجود ندارد هرچند تنها استثنا به سقف مشکی مدل پلاگین هیبریدی مربوط می‌شود.

معرفی اولیه میتسوبیشی اوت لندر PHEV جدید 2023

همین داستان درباره کابین هم صادق است و تنها پشت آمپرهای دیجیتالی این مدل کمی با نسخه استاندارد تفاوت داشته و میزان شارژ باتری را به نمایش می‌گذارند. جدای از بهبودهای مربوط به کیفیت متریال و تکنولوژی بکار رفته، کابین اوت لندر پلاگین هیبریدی مزیت سه ردیف بودن را داشته و این در حالی است که نسل قبلی فاقد چنین قابلیتی بوده است.

معرفی اولیه میتسوبیشی اوت لندر PHEV جدید 2023

هنوز مشخصات فنی اوت لندر پلاگین هیبریدی ۲۰۲۳ اعلام نشده اما میتسوبیشی تائید کرده این خودرو قدرت بیشتر و باتری بزرگ‌تر را با شعاع حرکتی بهتر ترکیب خواهد کرد. شایعاتی درباره تولید نسخه پرفورمنس توسط بخش تیونینگ رالی آرت به گوش رسیده اما فعلاً چیزی تائید نشده است.

معرفی اولیه میتسوبیشی اوت لندر PHEV جدید 2023

پس از معرفی رسمی در اواخر ماه جاری میلادی، اوت لندر پلاگین هیبریدی از اواسط دسامبر روانه بازار ژاپن و سپس در آمریکا هم عرضه خواهد شد. این خودرو با رنگ بدنه شامل رنگ جدید مشکی دایموند و رینگ‌های ۲۰ اینچی دو رنگ در دسترس خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت