کنفدراسیون والیبال آسیا: قهرمانی فولاد سیرجان با حضور صابر کاظمی ویرانگر!


کنفدراسیون والیبال آسیا: قهرمانی فولاد سیرجان با حضور صابر کاظمی ویرانگر!

کنفدراسیون والیبال آسیا بار دیگر به تمجید ملی پوش والیبال ایران پرداخت.

به گزارش ایسنا، مرحله ‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا روز (جمعه) پیگیری شد که در دیدار نهایی تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف العربی قطر رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به این قهرمانی پرداخت و نوشت: فولاد سیرجان شکست ناپذیر با استفاده از صابر کاظمی چپ دست ویرانگر موفق شد در فینال پیروز شود و جام قهرمانی را به نام خود کند.

نماینده والیبال ایران در این رقابت توانست به پیروزی چشمگیر دست پیدا کند؛ پیروزی شگفت انگیز با رکورد بی نظیر شکست ناپذیری در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۲۱!

به گزارش ایسنا، صابر کاظمی در این رقابت ها با وجود مصدومیت عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این بازیکن موفق شد در انتهای این رقابت ها عنوان ارزشمندترین بازیکن این جام را به نام خود کند. مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های آسیا از سال ۱۹۹۹ آغاز شد و نمایندگان ایران تا کنون ۲۲ مدال شامل ۱۵ طلا، چهار نقره و سه برنز در این رقابت ها به دست آوردند.

تیم پیکان با کسب ۱۱ عنوان از جمله ۷ مقام قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ (شش دوره متوالی)، دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ و دو مقام سومی در سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۱۵ در این مسابقات به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا شناخته می‌شود.

نماینده ورامین (۲۰۱۴ و ۲۰۱۹) و بانک سرمایه (۲۰۱۶ و ۲۰۱۷) با دو قهرمانی، صنام با یک قهرمانی در سال ۲۰۰۴ و یک نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۲، تیم کاله مازندران با یک مقام قهرمانی در سال ۲۰۱۳ و یک عنوان سومی در سال ۲۰۱۲، خاتم اردکان با یک قهرمانی در سال ۲۰۱۸، تیم فولاد سیرجان با یک قهرمانی در سال ۲۰۲۱ و تیم سایپا با یک مقام نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۵، به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

رده‌بندی نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا سال ۲۰۲۱ به قرار زیر است:

فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)
العربی (قطر)
باروستنیک آلماتی (قزاقستان)
ناخون راتچاسیما (تایلند)
گاز جنوبی (عراق)
کاظمه اسپورت (کویت)
دایموند فود (تایلند)
AGMK (ازبکستان)
ربیسکو (فیلیپین)
CEB (سریلانکا)

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی