تصاویر/ نبرد بسیار نادر بینِ مار آناکوندا و تمساح غول‌پیکر


تصاویر/ نبرد بسیار نادر بینِ مار آناکوندا و تمساح غول‌پیکر

«تمساح به زیر آب رفت. می‌توانستم نوک بینیِ مار را که تلاش می‌کرد آن را بیرون از آب نگه دارد ببینم. تمساح از آب بیرون آمد، اما هنوز مار به دورش پیچیده بود. این بار تمساح زیر آب رفت و برای مدت طولانی‌تری آن زیر ماند. وقتی بالا آمد مار دیگر دورش نبود.»

فرادید| تصاویر شگفت‌انگیز، نبردِ بسیار نادر بین یک تمساح غول‌پیکر و مار آناکوندا را در برزیل ثبت کرده‌اند.

به گزارش فرادید، تصاویر نشان می‌دهند که مار خودش را به دور بدن تمساح پیچیده و به گزارش عکاس تلاش تمساح برای بقا به نبردی ۴۰‌دقیقه‌ای در کنار رودخانه کویابا در برزیل انجامیده است.

در طول این نبرد طاقت‌فرسا تمساح تقلا می‌کند تا خودش را از چمبره مار که مدام تنگ‌تر می‌شود، نجات دهد و دندان‌های بزرگش را در بدنِ مار فرو می‌کند. این نبرد سهمگین در نهایت با رهایی تمساح تمام می‌شود.

کیم سولیوان، عکاس حیات‌وحش از ایندیانا، این تصاویر را ثبت کرده است. او می‌گوید: «تمساح به زیر آب رفت. می‌توانستم نوک بینیِ مار را که تلاش می‌کرد آن را بیرون از آب نگه دارد ببینم. تمساح از آب بیرون آمد، اما هنوز مار به دورش پیچیده بود. این بار تمساح زیر آب رفت و برای مدت طولانی‌تری آن زیر ماند. وقتی بالا آمد مار دیگر دورش نبود.»

«تمساح با خونسردی به کنار روخانه رفت و ما به رودخانه چشم دوختیم تا بالاخره مار آناکوندا هم از آب بیرون آمد و به داخل حفره‌اش خزید.»
.album_list_content .album_list_content img .album_list_desc

منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در