رقابت جالب 10 پیکاپ شناخته شده در شن و ماسه


رقابت جالب 10 پیکاپ شناخته شده در شن و ماسه

کلاس پیکاپ ها یا وانت‌هایی که ما می‌شناسیم در آمریکا بسیار رقابتی بوده و محصولات جدید با آمار فروش بالا همواره در این کلاس حضور دارند؛ اما اروپا داستان دیگری دارد زیرا پیکاپ ها سهم بسیار کمی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند؛ اما بازار پیکاپ ها در آفریقای جنوبی رونق بیشتری داشته و … The post رقابت جالب 10 پیکاپ شناخته شده در شن و ماسه appeared...

کلاس پیکاپ ها یا وانت‌هایی که ما می‌شناسیم در آمریکا بسیار رقابتی بوده و محصولات جدید با آمار فروش بالا همواره در این کلاس حضور دارند؛ اما اروپا داستان دیگری دارد زیرا پیکاپ ها سهم بسیار کمی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند؛ اما بازار پیکاپ ها در آفریقای جنوبی رونق بیشتری داشته و چندین محصول جالب که در آمریکا حضور ندارند در بازار آفریقا محبوب هستند.

رقابت جالب 10 پیکاپ شناخته شده در شن و ماسه

کانال یوتیوب CAR Buyers Guide اخیراً اقدام به جمع‌آوری ۱۰ نمونه از پرفروش‌ترین پیکاپ های آفریقای جنوبی کرده و به دنبال فهمیدن این بوده که کدام پیکاپ در مسابقه درگ آفرود سریع‌ترین خواهد بود. اگرچه انتخاب پیکاپ ها بسیار خوب بوده اما انتقاداتی درباره نوع پیشرانه انتخابی و عدم برابری بین رقبا وجود دارد.

رقابت جالب 10 پیکاپ شناخته شده در شن و ماسه

ابتدا بیایید نگاهی به شرکت‌کنندگان این درگ نسبتاً غیرعادی بیندازیم. فورد رنجر تنها پیکاپ آمریکایی این رقابت بوده و پیشرانه ۲ لیتری دیزلی آن قدرت ۱۷۷ اسب بخاری تولید می‌کند. دیگر پیکاپ های حاضر در درگ گریت وال سری P، ایسوزو دی مکس، جک T8، مزدا BT-50، ماهیندرا پیکاپ، میتسوبیشی تریتون، نیسان ناوارا، تویوتا هایلوکس و فولکس واگن آماروک هستند. تمامی این پیکاپ ها در صورت حضور در آمریکا با کلاس پیکاپ های کامپکت شناخته خواهند شد.

مسابقه موردبحث در کوه‌های کلیپ بوکاپ انجام شده و ۱۰ خودروی موردبحث در مسیر ۲۰۰ متری شنی رقابت می‌کنند. این مسیر خیلی برای پیکاپ ها چالش‌برانگیز به نظر نمی‌رسد هرچند از نظر کشش چالش‌هایی وجود خواهد داشت. اندکی پس از شروع مسابقه، پیکاپ هایی با پیشرانه‌های بزرگ‌تر مزیت بزرگ خود را نشان داده و در میانه‌های مسیر تنها چند پیکاپ برای کسب مقام اول تلاش می‌کنند.

این مسابقه در اواخر خود به اوج هیجان رسیده و به نظر می‌رسد پیکاپی با بزرگ‌ترین پیشرانه پیروز می‌شود. نکته سورپرایز کننده این است که برخی پیکاپ های مشهور از نمونه‌های ارزان‌تر و کمتر شناخته شده تر شکست می‌خورند اما احتمالاً دلیل این شکست به تفاوت حجم پیشرانه و تعداد توربوها مربوط می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟