نیروی انتظامی در تمامی بحران ها دوشادوش دولت در کرمانشاه بوده است


نیروی انتظامی در تمامی بحران ها دوشادوش دولت در کرمانشاه بوده است

استاندار کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی در تمامی مراحل دوشادوش دولت در حال خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان بحران ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: در مدت حضورم در استان کرمانشاه شاهد بوده‌ام که در تمام عرصه‌ها، پلیس دوشادوش دولت در حال خدمت رسانی به مردم بوده است.

هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح ساختمان قرارگاه امام علی (علیه السلام) فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، افزود: در این چهار سال خدمت در استان کرمانشاه شاهد تلاش ها و فداکاری های پرسنل ناجا بوده ام، و قدردان زحمات و تلاش های این مجاهدان فی سبیل الله هستم.

وی ادامه داد:

بازوند با بیان اینکه در زمان وقوع بحران ها کار اصلی بر عهده پلیس است و در بسیاری از رویدادهای اجتماعی پلیس خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی بوده است، اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلات استان بیکاری است و اولین ترکش های این معضل اجتماعی به پلیس برخورد کرده است.

مدیر ارشد استان در ادامه با اشاره به اینکه پلیس از آزمون زلزله سرپل ذهاب سربلند بیرون آمد، افزود: در زمان وقوع زلزله، نیروی انتظامی جزو اولین ارگان های بوده که در صحنه حضور یافت و با این حضور به موقع پلیس ما حتی یک مورد سرقت برای زلزله زدگان را شاهد نبودیم.

بازوند ادامه داد: بحران دیگری که در ۲ ساله اخیر با آن مواجه شده ایم شیوع ویروس کرونا بوده است که در این عرصه نیز پلیس همگام و همراه با پزشکان و کادر درمان استان، با کنترل شبانه روزی جاده ها و داخل شهر در خط مقدم مبارزه با این بیماری بوده است.

استاندار کرمانشاه در پایان این مراسم با سپاس زحمات و خدمات نیروی انتظامی در خدمت رسانی و تامین امنیت زلزله زدگان به سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان ً"تندیس زلزله" را اهدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403