نتایج دومین دوره مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور در اصفهان اعلام شد


نتایج دومین دوره مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور در اصفهان اعلام شد

اصفهان- ایرنا- نتایج دومین دوره مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور که به مدت پنج روز در مجموعه ورزشی ایثار به میزبانی شهر اصفهان برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، این مسابقات بصورت کشوری برگزار و با حضور حدود ۷۰ آقا و ۵۰ بانو از افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی و با ویلچیر از ۱۴ استان کشور برگزار شد.

ورزشکاران در این رقابت‌ها در دو گروه بانوان و آقایان و براساس میزان معلولیت در ۶ کلاس به رقابت پرداختند.

رقابت‌های بانوان از ۱۹ مهر به مدت دو روز و رقابت آقایان نیز از ۲۱ تا ۲۳ مهر در مجموعه ورزشی ایثار شهر اصفهان برگزار ‌شد.

در بخش آقایان و در کلاس SL۳ مهدی ملکی از تهران و علی کامرانی از گیلان به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند و مهدی موسویان از اصفهان و ابوالفضل جنایی از یزد نیز بصورت مشترک سوم شدند.

در کلاس SL۴ مجید متقی از بوشهر به مقام نخست دست یافت، کوروش باورصاد از خوزستان دوم شد و امیرحسین ساعدی از مازندران و عبدالله رسولی زاده از بوشهر بصورت مشترک سوم شدند.

همچنین اردلان میرانی از مازندران در کلاس SU۵ عنوان نخست را تصاحب کرد، محمدرضا دارابی از تهران دوم شد و ابوالفضل رضایی از قم و ابوالفضل اسکندری از لرستان نیز بصورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

محمدرضا تقی زاده از اصفهان، مرتضی نوذرپور از خوزستان و امیررضا حسنی از زنجان نیز در کلاس SH۶ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس WH۱ سیدکمال خلیل زاده و محمدرضا دهقان هر دو از یزد به ترتیب اول و دوم شدند و محسن غلامی از اصفهان و فرهاد زبرجدی از قزوین بصورت مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

حمیدرضا ملکی از قزوین و اکبر قربانی از تهران در کلاس WH۲ به ترتیب اول و دوم شدند. عبدالکاظم ساکی از خوزستان و جمشید نجارپور از مازندران نیز بصورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در بخش دونفره در کلاس SL۳ و SL۴ نیز امیرحسین ساعدی و علی اصغر مرزبان از مازندران بر سکوی اول ایستادند، علی کامرانی و سید امیر رسولی از گیلان دوم و علیرضا محقق از قم و مهدی ملکی از تهران نیز سوم شدند.

همچنین مجید متقی و عبدالله رسولی زاده از بوشهر در بخش دو نفره کلاس SU۵ اول شدند، ابوالفضل رضایی و ابوالفضل اسکندری از لرستان به مقام دومی دست یافتند و محمود کیخا و عادل یوسفی از خراسان جنوبی و کوروش باورصاد و بهرام شهبازی از خوزستان نیز بصورت مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

اکبر قربانی و ناظم مولایی از تهران در کلاس دونفره WH۱ و WH۲ موفق به کسب مقام نخست شدند، سید محمود جزایری و محسن غلامی از اصفهان بر سکوی دوم ایستادند و حمیدرضا ملکی و فرهاد زبرجدی از قزوین و عبدالکاظم ساکی و علی قناتی از خوزستان بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

در بخش انفرادی بانوان و در کلاس WH۱ اقدس زالی پور از فارس برسکوی نخست ایستاد و سلیمه السادات حسینی از اصفهان و زهرا وکیلی نیری از یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس SL۳ نیز خدیجه انوری از ایلام، شادی جهان پناه از فارس و مینا جعفری خسرو آبادی از اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

اما در کلاس SL۴ ثنا باقری از فارس اول شد، سمانه یزدانی از خراسان جنوبی مقام دوم را کسب کرد و سعیده السادات جمدی از اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.

فاطمه بلورکش از فارس نیز در کلاس WH۲ عنوان نخست را تصاحب کرد و فتانه پورات از خراسان رضوی و مریم حیدری بندر آبادی به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در کلاس SU۵ پروانه ختائی از مرکزی، منا کامیابی از اصفهان و فاطمه رنجبر از فارس به ترتیب در رده اول تا سوم این رقابت‌ها ایستادند.

در بخش دو نفره نیز در کلاس SL۳ و SL۴ ثنا باقری و شادی جهان پناه از فارس اول شدند و سمانه یزدانی از خراسان جنوبی و خدیجه نجاتی از یزد عنوان دوم و معصومه میردارمنصورپناهی از مازندران و خدیجه انوری از ایلام مقام سوم را از آن خود کردند.

منا کامیابی و مینا جعفری خسروآبادی از اصفهان در دو نفره کلاس SU۵ مدال طلا را از آن خود کردند و پروانه ختایی و فاطمه محمودی از مرکزی و فاطمه رنجبر و مریم سلیم پور از فارس به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

همچنین در کلاس WH۱ و WH۲ دو نفره فاطمه بلورکش و اقدس زالی‌پور از فارس عنوان نخست را بدست آوردند، فاطمه پورات از خراسان رضوی و مهدیه خاکباز از یزد دوم و مریم حیدری و زهرا وکیلی نیری از یزد نیز سوم شدند.

به گزارش ایرنا، کلاس WH۱ و WH۲ مربوط به افرادی است که روی ویلچر نشسته‌اند و معلولیت در کلاس WH۲ بیشتر است.

SL۳ مربوط به افراد قطع عضو از بالای زانو و SL۴ افراد قطع عضو از زیر زانوست.

کلاس SU۵ مربوط به افرادی است که از بالاتنه و ناحیه دست مشکل دارند و افراد کوتاه قد در کلاس SS۶ بازی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون