جانباز تربتی به یاران شهیدش پیوست


جانباز تربتی به یاران شهیدش پیوست

مشهد-ایرنا- محمد محمدی ، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس در شهرستان تربت حیدریه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحات جنگی، روز شنبه به شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

به‌گزارش‌ روز شنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، این جانباز گرانقدر امروز شنبه در ۵۲ سالگی، بر اثر جراحات وارده در دوران جنگ تحمیلی، دچار ایست قلبی شده و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
آیین تشییع پیکر مطهر این جانباز شهید راس ساعت ۹:۳۰ روز یکشنبه ۲۵ مهرماه از میدان شهدای تربت حیدریه تا میدان مرکزی این شهر برگزار خواهد شد، که پس از ادای احترام مردم و مسوولان، پیکر این اسوه ایثار و مقاومت در گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه به خاک سپرده می‌شود.
بر اساس این گزارش، مراسم وداع با پیکر این جانباز شهید، شامگاه شنبه پس از برگزاری نماز مغرب و عشا در هیات عاشقان ثارالله تربت حیدریه انجام شد.
جانباز شهید "محمد محمدی" فروردین ۱۳۴۸ در تربت حیدریه چشم به جهان گشود و در ششم مرداد ۱۳۶۱ در منطقه سومار از ناحیه جمجمه و پای راست آسیب دیده و به افتخار جانبازی نائل گردید.
شهرستان تربت حیدریه که در ۱۴۵ کیلومتری جنوب مشهد واقع است، ۶۷۸ شهید، هزار و ۶۹۵ جانباز و ۱۴۲ آزاده سرافراز در راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

استان خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۲۱ شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده پیشکش اعتلای انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی و امنیت کشور کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن