ارزش‌ ها و رویدادها در قالب هنر ماندگار هستند


ارزش‌ ها و رویدادها در قالب هنر ماندگار هستند

گروسی با بیان اینکه ارزش ها و رویدادها در قالب هنر ماندگار هستند گفت: تیغ هنر برنده است و هر آنچه در قالب هنرعرضه شود، ماندگارتر خواهد بود.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حسین گروسی»‌ عصر امروز (چهارشنبه ۲۱ مهر) در آئین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره کودک و نوجوان که در سینما مهر آبادان برگزار شد اظهار کرد: از میان ۳۱ استان تنها ۱۲ استان توانستند این جشنواره را برگزار کنند که منطقه آزاد اروند به عنوان یک منطقه مستقل یکی از آنها بود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند بر ماندگاری ارزش ها و رویدادها در قالب هنر تاکید کرد و افزود: تیغ هنر برنده است و هر آن چه که در قالب هنر ریخته و به نمایش در آید، تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بی تردید بیان یک رویداد در قالب هنر در ذهن نوجوانان اثرگذاری بیشتری خواهد داشت تصریح کرد: در همین مسیر اگر مسائل تربیتی نیز در قالب هنر به آنها ارائه شود در ذهن و عمق جان نوجوانان نفوذ می کند.

گروسی از سرمایه گذاری های بیشتر در حوزه هنر در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: می بایست به هنر توجه ویژه ای کنیم تا با روح و جان آن آشنا شویم، منطقه آزاد اروند در این خصوص و در راستای مسئولیت های اجتماعی اش همواره در حوزه فرهنگ و هنر پیشگام بوده و امیدوارم بتوانیم گام های موثر تری را نیز برداریم.

در آئین این اختامیه پس از خوانش بیانیه هیات داوران منطقه آزاد اروند، فیلم «بام بالا» به کارگردانی و نویسندگی جمال سید حاتمی، بعنوان فیلم برگزیده انتخاب شد.

قصه این فیلم درباره دو کودک است که به دلیل اختلاف میان والدین دچار نگرانی می‌شوند و درصدد هستند تا پدربزرگ را برای حل مشکل به خانه بیاورند. در این بین نقش محوری داستان به حضور عروسکی اختصاص دارد که وارد قصه می‌شود تا به پدربزرگ کمک کند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا