مهمترین چالش صنایع دستی و خانگی بازاریابی است


مهمترین چالش صنایع دستی و خانگی بازاریابی است

گروسی بازاریابی را مهمترین چالش برای صنایع دستی و خانگی عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم هنرمندان دچار یاس و نا امیدی نشوند، این ظرفیت را توسعه دهیم و بازار کار را برایشان پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حسین گروسی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۱ مهر) در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و سنتی که در محل موزه تاریخی آبادان برگزار شده است، با اشاره به ظرفیت بالای صنایع دستی در این منطقه اظهار کرد: در این نمایشگاه ظرفیت های بسیار خوبی را مشاهده کردیم که نشان از عشق و علاقه تولید کنندگان دارد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند بازاریابی را مهم ترین چالش صنایع دستی و خانگی عنوان کرد و افزود: صنایع دستی و صنایع کوچک در همه کشورهای پیشرفته بیش از ۵۰ درصد مشاغل را تشکیل می دهند که این نیز موضوع مهمی است و می بایست ما نیز به آن اهمیت دهیم چراکه با کمترین هزینه می توان بیشترین اشتغال را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه صنایع دستی علاوه بر برآورده کردن بخشی از نیازهای جامعه، می تواند با حمایت مناسب و بازیابی به توسعه اقتصادی کمک کند ادامه داد: بیشتر کسانی که قدر صنایع دستی را می دانند می بایست ارزش هنر را نیز بدانند، بنابراین باید از طریق فضاهای مجازی به بهترین شکل آنها را معرفی کنیم.

گروسی اضافه کرد: امروز با وجود فضای مجازی دنیا تبدیل به دهکده جهانی شده و با یک تبلیغات درست و اصولی به راحتی از اقصی نقاط جهان می توانند اجناس را ببینند و با روش های آنلاین خریداری کنند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم هنرمندان دچار یاس و نا امیدی نشوند، این ظرفیت را توسعه دهیم و بازار کار را برایشان پیدا کنیم، چرا که امروز بزرگ ترین مشکل صنایع دستی بازاریابی است که اگر درست معرفی شوند در یک مسیر مناسب جای خود را پیدا می کنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: هنرمندان صنایع دستی کارشان تولید است نه بازریابی لذا مسئولان مربوطه باید فضای خوبی را برای معرفی کارهای آنها ایجاد کنند؛ عشق و علاقه سازنده و هنرمند به صنایع دستی انتقال پیدا می کند و درون این تولیدات مملو از احساس، نشاط، عشق به طبیعت و نوع دوستی وجود دارد که ارزش آنها را دوچندان می کند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور