رویاهای دختر پاراگلایدر سوار کرمانشاهی در آسمان


رویاهای دختر پاراگلایدر سوار کرمانشاهی در آسمان

دختر پاراگلایدر سوار کرمانشاهی از رویاهایش برای شکستن رکورد پرواز مسافت آزاد بانوان جهان گفت.

فاطمه شریفی که دارنده رکورد پرواز مسافت آزاد ایران و آسیا در بخش بانوان است و اخیرا هم در رقابت های لیگ مسافت ایران در فارس به مقام دوم رسید، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: رقابت های لیگ مسافت ایران که اخیرا برگزار شد، اولین رقابتی بود که به شکل جدی و رسمی در آن حضور داشتم.

وی افزود: حدود ۱۰ سالی می شود که در این رشته کار می کنم، اما این برای اولین بار بود که به شکل جدی در مسابقه‌ای شرکت می کردم.

دختر پاراگلایدر سوار کرمانشاهی اضافه کرد: برای حضور در این رقابت ها از نظر فکری و بدنی تمرینات زیادی کرده بودم و حتی عملکردم در روز اول رقابت ها بسیار خوب بود.

وی تجربه شرکت در این رقابت ها را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تجربیات خوشایند زیادی را از این رقابت ها بدست آوردم و در کنار بزرگان این رشته قرار گرفتم که افتخاری بود.

شریفی در خصوص رویاهایش برای این رشته هم گفت: قبلا هم گفته ام که دوست دارم روزی رکورد بخش بانوان جهان را که ۴۴۰ کیلومتر است بزنم و حتی امسال تلاش زیادی کردم تا بتوانم به این رکورد برسم، اما متاسفانه شرایط جوی چندان مساعد نبود و بیشتر از ۲۵۰ کیلومتر نتوانستم پرواز کنم.

وی ادامه داد: برای شکستن این رکورد تلاش می کنم و می دانم که روزی باید به آن برسم.

این دختر پاراگلایدر سوار در ادامه از احساسش در هنگام پرواز گفت و افزود: از اینکه پا به پای مردان پرواز می کنم و در مقابلشان کم نمی آورم، حس قشنگی دارم.

وی یادآورشد: سالهاست در این رشته کار می کنم و به خوبی رشد و حضور بیشتر بانوان را در آن می بینم. حتی نوع نگاه مردم هم به این رشته برای بانوان عوض شده است.

شریفی افزود: در یکی از پروازهایم در نزدیکی روستایی فرود آمدم و هیچگاه ذوق پیرمرد و مردم روستایی را برای پروازم و شجاعتی که داشتم فراموش نمی کنم. خیلی از مردم روستاهایی که نزدیک آنها فرود می آییم استقبال خوبی دارند و بسیار مهربان هستند.

وی در ادامه به شرایط مناسب کرمانشاه برای رشته پاراگلایدر اشاره کرد و گفت: پتانسیل های خوبی داریم که می تواند باعث شود تا میزبانی مسابقات مختلف را داشته باشیم، اگر سنگ اندازی نشود.

این دختر پاراگلایدر سوار در بخش پایانی سخنانش از زیبایی های پرواز گفت و ادامه داد: هر بار که پرواز می کنم انگار برای اولین بار است که در آسمان هستم، به همه بانوان هم توصیه می کنم که فکر نکنند چون زن هستند نمی توانند کارهای بزرگ انجام دهند، آنها هم می توانند کارهای بزرگ را رقم بزنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش