مدال‌آوری خوزستانی‌ها در مسابقات جودو جوانان کشور


مدال‌آوری خوزستانی‌ها در مسابقات جودو جوانان کشور

تیم خوزستان در رقابت‌های جودو جوانان کشور به چهار مدال رسید و کاپ اخلاق را هم ازآن خود کرد.

امید مطیری مربی تیم جودو جوانان خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته (شنبه) در تهران به پایان رسید. خوزستان با هشت جودوکار در این مسابقات که جنبه انتخابی تیم‌ملی جوانان را نیز داشت، حضور پیدا کرده بود که حاصل آن کسب یک طلا و سه مدال برنز و همچنین دو مقام پنجمی بود.

وی با بیان این‌که خوزستان در بخش تیمی در رده پنجم قرار گرفت، افزود: در وزن ۷۳ کیلوگرم محراب دارایی توانست با شکست تمام حریفان خود و با ارائه عملکردی خوب، مدال خوش رنگ طلا را به دست آورد. محمدامین رکابی در مسابقات وزن ۶۶- کیلوگرم در دور اول مسابقات استراحت داشت و در دور دوم و سوم توانست رقبای خود را با ضربه فنی از پیش‌رو بردارد. او در نیمه نهایی مبارزه را واگذار کرد و به جدول بازنده‌ها راه پیدا کرد. او در ادامه نیز توانست با کسب دو برد به نشان برنز برسد.

مربی تیم جودو جوانان خوزستان گفت:‌ در وزن ۸۱- کیلوگرم نیز مرتضی مطیری توانست در سه مبارزه او خود به برتری برسد اما در دیدار چهارم مغلوب شد و به شانس مجدد رفت. او در این مرحله توانست به دو برسد و عنوان سومی را کسب کند. در سنگین وزن، رضا ماکنانی با سه برد و یک باخت توانست مدال برنز را ازآن خود کند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد جودوکاران خوزستانی و قدردانی از تمام کسانی که در این موفقیت‌ها نقش داشتند به ویژه هیات استان و مهرافشار دبیر هیات، عنوان کرد: نفرات برتر علاوه بر دعوت به اردوی تیم‌ملی جودو جوانان، جوایز نقدی خود را نیز پای سکو دریافت کردند. ضمن این‌که کاپ اخلاق این مسابقات به تیم خوزستان رسید. همچنین سیدامید جعفری از خوزستان به عنوان داور در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور قضاوت کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...