مسجد پایگاه نیروی انتظامی برای خدمت بهتر به مردم است/ دیدار با ائمه جماعات برنامه ثابت ناجا است


مسجد پایگاه نیروی انتظامی برای خدمت بهتر به مردم است/ دیدار با ائمه جماعات برنامه ثابت ناجا است

در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی که با حضور فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ یکم ناجا در مسجد جامع نبی اکرم (ص) مطرح شد بر اهمیت خدمت رسانی به مردم با محوریت مساجد تاکید شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی شنبه، 24 مهر در مسجد جامع نبی اکرم (ص) (واقع در تهران، بزرگراه شهید آیت الله محلاتی، خیابان دهم فروردین، بلوار نبی اکرم (ص)) برگزار شد.

بنا بر این گزارش، آیت الله «ضیاءالدین نجفی» در این مراسم با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در تداوم حرکت انبیا و اولیای الهی است و ولی فقیه نیز وظیفه مدیریت جامعه اسلامی را در دوران غیبت بر عهده دارد، بنابراین همه کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنند در واقع در حال خدمت به دین و مکتب تشیع هستند.

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) افزود: کار عزیزان ما در نیروی انتظامی بسیار خطیر، حساس، مهم و ارزشمند است و قطعا شما عزیزان در نیروی انتظامی و یگان ویژه تیپ یکم ناجا سربازان امام زمان (عج) هستید.

وی در ادامه با بیان اینکه الحمدالله انقلاب اسلامی موجب شد خدمت رسانی نیروی انتظامی به مردم با محوریت مساجد و ائمه جماعات انجام گیرد، یادآور شد: الحمدالله همه ساله در هفته نیروی انتظامی میزان حضور فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در مساجد بیشتر می شود که این روند در طول سال نیز وجود دارد و باید بیشتر نیز شود.

آیت الله نجفی در ادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه حرف اول را در منطقه می زند حرف های زیادی برای جهانیان نیز دارد، اظهار کرد: حضرت ولی عصر (عج) ولی نعمت ما هستند، بنابراین اطاعت از جانشین ایشان یعنی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بر ما واجب است. قطعا کار خطیر و حساس و مهم شما در نیروی انتظامی در اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری دارای جایگاه مهمی است.

تولیت حوزه علمیه نبی اکرم (ص) در ادامه با بیان اینکه همان طور که طلاب در این حوزه و سایر حوزه های علمیه جهان تشیع سربازان امام زمان(عج) هستند شما نیز در نیروی انتظامی سربازان امام زمان هستید، تاکید کرد: هر چقدر ما به عنوان یک طلبه و شما در نیروی انتظامی ارتباط خود را با مساجد بیشتر کنیم، قطعا در رفع مشکلات مردم و خدمت به انقلاب اسلامی موفق تر خواهیم بود.

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) در ادامه با تقدیر از خدمات تیپ یکم ناجا در برقراری نظم در کشور به ویژه در ایامی که دشمن به فکر ایجاد اغتشاش در کشور است، گفت: پایگاه های بسیج مساجد این افتخار را دارند که در همکاری با شما عزیزان در تامین امنیت کشور تلاش می کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید رضا موسوی» نیز در این مراسم با بیان اینکه پیوند میان نیروی انتظامی و مسجد مطالبه جدی مقام معظم رهبری از ما است، گفت: ما افتخار می کنیم که همه ساله در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس خدمت چندی از برجسته ترین علمای شهر تهران می رسیم و امروز این توفیق را پیدا کردیم که خدمت حضرت آیت الله ضیاءالدین نجفی، نماینده ولی فقیه در شرق تهران برسیم.

فرمانده تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا افزود: ما خدمت در نیروی انتظامی یک وظیفه می دانیم، بنابراین جان خود را برای خدمت به اسلام، انقلاب اسلامی و مردم در کف دست خود قرار داده ایم و هر جا که لازم باشد، آن را نثار می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی در اتفاقات مختلفی که برای کشور پیش آمده است از ظرفیت ائمه جماعات و بسیجیان مساجد برای مقابله با اغتشاشگران و برگرداندن نظم و آرامش در کشور استفاده کرده است، اظهار کرد: ما علاوه بر هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در مناسبت های دیگر نیز در مساجد حضور می یابیم و خدمت علما و ائمه جماعات می رسیم تا رهنمودهای لازم را به ما برای خدمت رسانی بیشتر به اسلام، انقلاب و مردم انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین «مقیم بیگی» نیز در این مراسم با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه و ادارات عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی وظیفه تقویت روحیه دینی و انقلابی در نیروهای نظامی و انتظامی را بر عهده دارند، گفت: قطعا دیدار کارکنان نیروی انتظامی با علما و ائمه جماعات در تحقق این موضوع بسیار اثربخش است، به همین دلیل ما امروز خدمت حضرت آیت الله ضیاءالدین نجفی تولیت علمیه نبی اکرم(ص) در شرق تهران رسیدیم.

مسئول اداره عقیدتی سیاسی یگان ویژه تیپ یکم ناجا افزود: تنها دو راه پیش روی ما است؛ یک راه همان راه ولایت و امامت و راه دیگر، راه شیاطین است و ما با اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مسیر ولایت و امامت را طی می کنیم. ولایت امیرالمومنین(ع) تنها راه نجات بشریت است و تمام کارکنان نیروی انتظامی همین مسیر را طی می کنند.

بنا بر این گزارش، آیت الله نجفی در پایان این مراسم چند جلد از تالیفات خود را به فرمانده و کارکنان یگان ویژه تیپ یکم ناجا و لوح تقدیری نیز در پاسداشت خدمات سردار موسوی به وی اهدا کرد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار